کارگردان فیلم سینمایی "گشت ارشاد" بیان کرد:

مشکلات خانه سینما تا انتخابات ریاست جمهوری حل نمی شود/ سینما به دست افرادی کم سواد افتاده است

مشكلات سینما با قرار گرفتن در دست افرادی کم سواد تا انتخابات ریاست جمهوری حل نمی شود.

سعید سهیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی افراد انتخاب شده که از سوی وزارت ارشاد و خانه سینما مخالف هستم مهم نیست چه کسانی انتخاب می شوند بلکه کارآیی و کارآمدی این نیروها مهم است.
 
وی ادامه داد: اهالی سینما نیز به آن ها کمک کنند تا مشکل حل شود و با توجه به شناختی که دارم این افراد نیروهای با کیفیت، کارآمد مورد اقبال عموم نیستند.
 
کارگردان فیلم سینمایی "گشت ارشاد" افزود: اگر افرادی همانند "جعفری جوزانی" که دارای فهم و شعور مدیریتی هستند انتخاب شوند قطعاً آن زمان می توان انتظار حل شدن این مشکلات را داشت.
 
سهیلی تصریح کرد: افرادي که از سوی وزارت ارشاد معرفی شده اند، افراد تاثیر گذاری نیستند و با این وضع پیش بینی می شود این قضیه تا زمان انتخابات ریاست جمهوری پایان نمی پذیرد متاسفانه سینما در این میان مورد سوء استفاده بعضی شخصیت های سیاسی و گروکشی اذهاب مختلف شده است.
 
سهیلی با اشاره به نبود اتحاد میان اهالی سینما اظهار داشت: اهالی سینما خود مقصران اصلی این موضوع هستند و در این بین مقصر یک نفر نیست اگر اهالی سینما دست به دست هم می دادند و به صورت متحد در کنار هم قرار می گرفتند هیچگاه این اتفاقات پیش نمی آمد.
 
این کارگردان ادامه داد: بعد از 8 ماه تازه کانون کارگردانان از خواب بیدار شده و بیانیه صادر کرده است متاسفانه امروز مدیریت سینما به دست افرادی کم سواد افتاده که دغدغه سینما ندارند و در صورت تداوم این وضعیت سینما و جشنواره خوبی نخواهیم داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار