عابدینی: از اول هم مخالف حضور بهروان بودند / مخالف کفاشیان نیستم، به کارنامه او انتقاد دارم

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: برای برکناری غلامرضا بهروان بازنشستگی او را بهانه کرده اند و به نظر من بهانه درستی نیست.

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،اظهار داشت: برای کنار گذاشتن غلامرضا بهروان بازنشستگی او را بهانه کرده اند که به نظر من درست بهانه کرده اند.

برخی از دوستان می گویند که خود کفاشیان هم بازنشسته و چطور در فدراسیون فوتبال کار می کند اما برای آقای کفاشیان از هیات دولت مجوز گرفته اند و مشکلی هم با او ندارند اما راجع به بهروان باید بگویم از اول هم مخالف ایشان بودند و به همین دلیل بازنشستگی اشرا مطرح کرده اند. به نظر من آقای بهروان آدم شایسته ای است و حتما در جای دیگری از او استفاده خواهند کرد.

* بضاعت برگزاری جام ملت های آسیا را داریم

وی افزود: آقای کفاشیان اعلام کرده که کنفدراسیون فوتبال آسیا قول میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 را به ما داده است. ما از نظر نرم افزاری و مدیریت خیلی خوب هستیم و می توانیم میزبان چنین تورنمنت بزرگی باشیم اما به لحاظ سخت افزاری باید خودمان را به سطح استانداردهای مورد نظر AFC برسانیم اما در مجموع باید بگویم که بضاعت برگزاری جام ملت های آسیا را داریم.

*باید لابی کنیم

وی در ادامه گفت: بحث قول دادنAFC به کفاشیان نیست بلکه کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید که ایران می توان کاندید میزبانی جام ملت های آسیا بشود و اگر این اتفاق بیفتد،ما هم کمک می کنیم تا بازی ها در ایران برگزار شود. برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا باید ارتباطات خوبی با AFC بگیریم و لابی کنیم و رای جمع کنیم.



* فوتبال ما شکل جدیدی می گیرد

وی افزود: اگر این امر محقق شود و میزبان جام ملت های آسیا شویم،هم از نظر درآمدزایی و هم به لحاظ استانداردسازی امکانات برای ما خوب است ضمن اینکه چنین اتفاقی باعث می شود فوتبال ایران شکل جدیدی بگیرد. همیشه برگزاری تورنمنت های بزرگ برای پیشرفت فوتبال مهم است و این اتفاق را باید به فال نیک بگیریم.

*بانوان را وارد ورزشگاه ها کنید

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان اظهار داشت:بحث عدم ورود بانوان به ورزشگاه های ما هم برای میزبانی جام ملت های آسیا مطرح است و اتفاقا موضوع مهمی برای AFC است اما فکر می کنم این مشکل حل می شود. بالاخره دوستان ما باید دور هم بنشینند و این مشکل را در مملکت خودمان حل کنند. اتفاقا حضور بانوان در هر عرصه ای باعث رشد فرهنگی شده است و شاید اگر استادیوم ها دچار مشکل هستیم،به دلیل عدم حضور بانوان است،ما باید از بانوان دفاع کنیم تا وارد استادیوم ها شوند چون آنها در همه جا حضور موفقی دارند و اگر بانوان ما وارد استادیوم های فوتبالی شوند،برای فضای فرهنگی فوتبال ما بسیار مفید خواهند بود.

* آدم های دقیقه نودی هستیم

وی افزود: در حال حاضر استادیوم های ما برای میزبانی جام ملت های آسیا مشکل دارند اما تا سال 2019 می توانیم آنها را آماده کنیم. شاید عده ای بگویند وقتی 20 سال است ورزشگاه نقش جهان اصفهان آماده نشده،چطور می توانیم در طول 6 سال چند استادیوم را برای میزبانی آماده کنیم اما یادمان نرود که ما همیشه آدم های دقیقه نودی هستیم و وقتی کار به لحظات آخر برسد،همه چیز را سر و سامان می دهیم. الان هم اگر بخواهیم تا سال 2019 استادیوم های مناسبی برای میزبانی جام ملت های آسیا آماده می کنیم.

*مخالف کفاشیان نیستم



وی در ادامه گفت: عده ای می گویند که در زمان انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال مدافع کفاشیان بودم و چرا حالا مخالف او شده ام. باید بگویم که من مخالف کفاشیان نیستم بلکه مخالف بعضی از آیتم های موجود در کارنامه او هستم و وقتی ایرادات را می بینم،انتقاد می کنم.
آقایانی که این حرف ها را می زنند و می گویند چرا بعد از چند ماه مخالف کفاشیان شده ام،به حرف آدم گوش نمی کنند. آن زمان که از کفاشیان دفاع کردم،گزینه مناسبی برای ریاست فدراسیون فوتبال بود و به او رای دادم اما چون برخی از آیتم های کارنامه اش خوب نبوده،از او انتقاد کردم.

*مدیران آلومینیوم چرا به پرونده داماش ورود کردند

عابدینی در پایان گفت: هواداران داماش بخشیده نشده اند بلکه اعاده دادرسی شده و آنها مجوز ورود به ورزشگاه را داشتند. بعضی از آقایان می گویند چرا یک شبه این اتفاق افتاده که جهت اطلاع آنها باید بگویم برای اعاده دادرسی یک شبه تصمیم می گیرند و کارها انجام می شود ضمن اینکه مدیران آلومینیوم هرمزگان به این ماجرا معترض بوده اند. سوال من این است که آلومینیوم هرمزگان کجای کار بوده که به این بحث ورود کرده اند./آق
برچسب ها: عابدینی ، داماش ، بهروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار