ادعاي مضحک دبکا فايل در خصوص ارتباط بيماري کلينتون با ايران

پايگاه اينترنتي صهيونيستي دبکا فايل در تازه ترين ادعاي مضحک خود اعلام کرد هيلاري کلينتون در يک سانحه هوايي در ايران آسيب ديده است!

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دبکا فايل، به ادعاي اين سايت وابسته به سرويس جاسوسي رژيم صهيونيستي،‌ علت مراجعه کلينتون به بيمارستان رنج بردن از يک لخته خون عنوان شده که گفته مي شود بر اثر يک سانحه به وجود آمده است.   

در اين خبر ادعا شده در هفته نخست دسامبر، کلينتون در حال ماموريتي محرمانه در منطقه خليج فارس به شدت آسيب ديده است. در اين ادعا درمورد هدف ماموريت کلينتون مطلبي بيان نشده است.

بر اساس اين گزارش، مراجعه هيلاري کلينتون به بيمارستان "پرسبايترين" نيويورک در روز دوشنبه 31 دسامبر به شايعات موجود در مورد وضع سلامت وزير امور خارجه آمريکا دامن زده است.

مقامات اين بيمارستان که دو سال پيش پادشاه عربستان هم در آن تحت معالجه قرار گرفته بود، اعلام کردند وزير امور خارجه دارو ضد انعقادخون دريافت کرده است و وضع عمومي وي پس از 48 ساعت بررسي خواهد شد. 

البته رابرت بازل،‌ خبرنگار پزشکي شبکه تلويزيوني ان بي سي درمورد علت اعلام شده براي تشکيل اين لخته خون ابراز ترديد کرد و گفت اگر اين لخته بر اثر تصادف ايجاد شده بود براي درمان آن از دارو ضد انعقاد استفاده نمي کردند.

ترديد ها درمورد وضع جسماني کلينتون از اوايل دسامبر شکل گرفت زماني که در ششم دسامبر وي بدون اعلام قبلي از شرکت در اجلاس به اصطلاح دوستان سوريه در مراکش خودداري کرد. وزير امور خارجه آمريکا نه تنها يکي از بنيان گذاران اين انجمن بود بلکه حضورش در آن زمان به علت آنکه ناتو و واشنگتن در حال بررسي سلاح هاي شيميايي ارتش سوريه بودند، ضروري به نظر مي رسيد.   

در ابتدا گفته شد وي به بيماري آنفلوانزا مبتلا شده است اما بعد علت ناراحتي وي درد معده عنوان شد. 

در روز دهم دسامبر يعني يک روز پيش از آنکه قرار بود کلينتون در حضور کميته جاسوسي سنا درمورد حادثه تروريستي 11 سپتامبر و حمله به کنسولگري آمريکا در بنغازي توضيح دهد، وزارت امور خارجه آمريکا که در آن زمان به شدت تحت فشار قرار داشت اعلام کرد کلينتون دچار بيهوشي شده است. 

در آن زمان جزئيات بيماري کلينتون، اينکه چه زماني بيهوش شده، شدت بيماري وي چقدر است و اينکه چگونه تحت معالجه قرار مي گيرد، اعلام نشد. يک منبع وزارتي فقط اعلام کرد که بيماري کلينتون خيلي جدي نيست. 

براساس يک گزارش غير رسمي هيلاري کلينتون براي مدتي در خانه کارهايش را  انجام مي داد. سپس در روز جمعه بيست و يکم دسامبر باراک اوباما،‌ رئيس جمهور آمريکا نامزدي جان کري را براي تصدي سمت وزارت  خارجه اعلام کرد. کلينتون چندي پيش گفته بود که قصد دارد در دور دوم رياست جمهوري اوباما از سمت خود کناره گيري کند. گزارش شده بود که وي در اين زمينه با رئيس جمهور و جان کري گفتگو کرده بود. درآن زمان هيچ صحبتي درمورد وضع سلامت کلينتون مطرح نشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار