خوزستان/

پزشکان خوزستانی به روشهای نوین زیباسازی فک و صورت دست یافتند

استاد یار بخش جراحی فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در بخش جراحی فک و صورت در دانشگاه علوم پزشکی توسط یک تیم جراحی تحقیقاتی توانستیم به روش های جدید و نوینی در زمینه جراحی های بازسازی و زیبایی فک و صورت دست یابیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛کاظم خیابانی در نشست خبری به منظور تشریح روشهای درمانی جدید  فک و صورت با استفاده از تزریق چربی و ایجاد چال لبخند اظهار کرد: بخش جراحی فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی به عنوان تنها مرکز جنوب غرب ایران شناخته می شود.
وی با بیان اینکه این بخش تخصصی نوپا از سه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده، افزود:  ابداع و معرفی تکنیکهای جدید، جراحی های بازسازی و زیبایی فک و صورت از اهداف تشکیل و راه اندازی این مرکز بوده است.
 
خیابانی با اشاره به اینکه حاصل این فعالیتها و تلاشهای بی وقفه مقاله ها و روشهای درمانی  نوین است، گفت: در این مرکز تکنیک جدیدی برای ایجاد چال لبخند معرفی شده است.
 
وی افزود: این روش درمقایسه با  سایر روشهای دیگر دارای عوارض کمتر و همچنین ماندگاری بیشتری است./ع
 
استاد یار بخش جراحی فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه نتایج این روش درمانی جدید به صورت یک مقاله در آمده است، عنوان کرد: این مقاله در معتبرترین ژورنال جراحی فک و صورت در جهان منتشر شده است و همچنین  به عنوان مقاله مرجع در سایر مقالات مورد استفاده قرار گرفته است.

وی همچنین به ابداع روش جدید در جراحی های زیبایی چانه (جینوپلاستی ) اشاره کرد و گفت: به دلیل فرم خاص برش استخوان  در این جراحی نام آن را زیگ زاگ جینو پلاستی نهادیم و این روش شامل هفت زیر مجموعه می شود که با توجه به نیاز هر بیمار از این روش درمانی نوین استفاده خواهد شد.
 
خیابانی تصریح کرد: در حال حاضر این روش به صورت دو مقاله در ژورنال انجمن جراحان فک و صورت بریتانیا و آمریکا در حال گذاراندن مراحل ابتدایی چاپ است.
 
وی در خصوص، نتایج این روشهای درمانی جدید گفت: در این راستا بیش از 40 مورد مقاله تخصصی در کنگره های داخلی و خارجی ارائه شده و همچنین یک جلد کتاب در زمینه جراحی های پیشرفته پیش از ایمپلینت تالیف شده است.


برچسب ها: خوزستان ، روش ، زیبا سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.