مازندران /

راه یابی آثار سه معلم پژوهشگر آملی به مرحله کشوری

مدیرآموزش وپرورش شهرستان آمل، از راه یابی آثار سه معلم پژوهشگر این شهرستان به مرحله کشوری جشنواره معلمان پژوهنده خبر داد.

لطفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: " تهمینه علایی" ، " ام البنین نبی پور" و " سحر رحمانی" سه معلم پژوهنده آملی هستند که آثارشان پس از انتخاب در مرحله استانی جواز حضور در مرحله کشوری را کسب کرد.

وی افزود: آثار برتر معلمان پژوهنده آملی به ترتیب " سحر رحمانی" با موضوع " چگونه توانستم با آموزش خانواده ، اعتماد به نفس نرگس دانش آموز پایه اول بهبود ببخشم " ، " تهمینه علایی" با موضوع " چگونه توانستم با استفاده از روش های تدریس اثربخش و فعال میزان علاقمندی دانش آموزان را به درس ریاضی افزایش دهم" و " ام البنین نبی پور" با موضوع " چگونه توانستم در شناسایی حالت، هیجان ها، اضطراب، استرس، کم رویی وافت تحصیلی وتاثیر آن را در یادگیری دانش آموزان را کم کنم" بوده است.

مدیرآموزش وپرورش آمل تصریح کرد: امسال در مرحله شهرستانی تحقایقات و کارهای پژوهشی فرهنگیان، حدود 171 نفر شرکت کردند که از این تعداد صاحبان 23 اثر به مرحله استانی راه یافتند.

لطفی با اشاره به اینکه از میان برگزیده های استانی سه نفرهم جواز حضور در مرحله پایانی وکشوری را کسب کردند، اضافه کرد: شهرستان آمل در سالهای اخیر نماینده در مرحله کشوری در حوزه تحقیق وپژوهش های معلمان نداشت.

شهرستان حدود 400هزارنفری آمل بیش از سه هزار و500معلم دارد که به 58هزار دانش آموز این شهرستان آموزش می دهند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.