برگزاری دادگاه 4 متهم به زورگیری و شرارت/7

متهم ردیف دوم: اعدامم نکنید/ رفیق بد خامم کرد

متهم ردیف دوم گفت: حق من مجازات است ولي اعدامم نکنيد گول رفيق را خوردم در مجازات من تخفيف قائل شويد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه دادگاه رسيدگي به متهمان زورگيري متهم رديف دوم به جايگاه آمده و در مقام دفاع گفت: متولد سال 71 هستم سابقه کيفري هم ندارم.

متهم رديف دوم با اتهام محاربه و افساد في الارض و ايجاد رعب و هراس با سرقت مسلحانه در پاسخ به سوال قاضي دادگاه مبني بر اينکه انگيزه شما از اين کار چه بود افزود: احتياج به پول نداشتم گول رفيق را خوردم خدا مرا ببخشد.

وي در تشريح وقوع ماجرا گفت: متهم رديف اول با من تماس گرفت و گفت: براي خرج عمل مادرم نياز به پول دارم که با تماس بقيه متهمان با موتور به خيابان کريم خان رفتم سپس مردي را در يک کوچه مشاهده کرده و سپس از موتور پياده شديم چاقو دستم بود ولي تهديد نکردم سپس شاکي را گرفته و کيفش را دزديدم.

قاضي صلواتي در حين جلسه چاقوي مورد نظر را نشان داد و گفت: آيا اين همان چاقو است؟ متهم پاسخ داد: بله.

متهم رديف دوم در پاسخ به سوال قاضي چرا ده روز پس از اين حادثه اقدام به سرقت کرديد گفت: من انگيزه‌اي از اين سرقت نداشتم و اين چاقو هم براي خودم نبود متهم رديف چهارم به من گفته بود که اين چاقو را داشته باشم تا مردم بترسند.

قاضي صلواتي با بيان اينکه متهم رديف دوم اظهارات شاکي را شنيده‌ايد امنيت جامعه با اين اقدام شما چه مي‌شود چه پاسخي داريد، متهم رديف دوم پاسخ داد: حق من مجازات است ولي اعدامم نکنيد گول رفيق را خوردم در مجازات من تخفيف قائل شويد.

قاضي صلواتي با بيان اينکه اگر شخصي با شما چنين برخوردي داشته باشد چه درخواستي از دستگاه قضا داريد متهم رديف دوم خاطر نشان کرد: من گناهي ندارم مرا اعدام نکنيد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سابقه ، کیفری ، تهدید ، شاکی ، چاقو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار