عضوجنبش فتح:

انتقادات بين‌المللی عليه اسرائيل بايد به اقدامات عملی تبديل شود

عضو شورای انقلابی جنبش فتح در رام الله تاکید کرد انتقادات بین المللی از سیاست های رژیم صهیونیستی باید به اقدامات عملی علیه این رژیم تبدیل شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از عبدالله عبدالله در گفتگو با شبکه القدس، درباره تهدید بنیامین نتانیاهو در مورد تشدید شهرک سازی در قدس و کرانه باختری گفت: تهدیدات و اقدامات دولت اسرائیل با سه هدف انجام می شود.

این تهدیدات و اقدامات در درجه اول تبلیغات انتخاباتی است و نتانیاهو می خواهد آرای راستگرایان افراطی و شهرک نشینان را به دست آورد. هدف دوم اسرائیل هم از بین بردن زمینه تشکیل کشور فلسطین است.

سومین هدف اقدامات اسرائیل هم رویارویی با خواست جامعه جهانی است که فلسطین را به عنوان یک کشور و عضو ناظر در مجمع عمومی سازمان ملل به رسمیت شناخت. دولت اسرائیل در برابر این تحول، سردرگم شده است.

عبدالله افزود: فلسطینی ها باید به تلاش برای طرح اقدامات غیرقانونی اسرائیل در سازمان ملل و شورای امنیت ادامه دهند. ما همچنین باید با کشورهای مختلف تماس داشته باشیم تا انزوای اسرائیل در عرصه بین المللی تشدید شود. ما باید شرایط را به گونه ای تغییر دهیم که سخنان و انتقادات علیه اسرائیل به اقدامات عملی علیه این رژیم در عرصه بین المللی تبدیل شود. بدون شک این اقدامات عملی علیه اسرائیل مانند رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی، نتیجه بخش خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: عضویت فلسطین در دادگاه بین المللی کیفری مستلزم فراهم شدن تدابیری است که عملی شدن آنها به زمان نیاز دارد. ما برای جلوگیری از سیاستهای ویرانگر اسرائیل طرح شکایت علیه این رژیم در دادگاه بین المللی کیفری را رد نمی کنیم. مقاومت مسلحانه در شرایط کنونی مطرح نیست. ما از حق خود به شیوه های واقع بینانه دفاع می کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار