اردبیل/

بهره‌برداری از 300 طرح در اردبیل

همزمان با یوم‌الله دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 300 طرح در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در جلسه بررسی طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر افزود: ‌این طرحها با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان تکمیل شده و همزمان با ایام دهه فجر در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سید حامد عاملی گفت: این طرحها بیشتر در حوزه عمرانی، خدماتی، اجتماعی و سرمایه‌گذاری است که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال بیش از صدها نفر در این استان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه همت و تلاش دولت خدمتگزار تکمیل طرحها و افتتاح آن در مناسبت‌های پیش‌رو است، افزود: بخشی از طرحهای تکمیل شده استان دهه فجر و بخش دیگری نیز در سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که عمده‌ترین آنها شامل طرحهای راهسازی، مسکن، واحدهای تولیدی، صنعتی و مجموعه‌های خدماتی، رفاهی، شهری است.

عاملی در ادامه از افتتاح 15 طرح آب و فاضلاب روستایی، 45 طرح گازرسانی، 56 طرح مخابرات، 38 طرح برق و حدود 30 طرح شهرداری در این ایام خبر داد و گفت:‌ علاوه بر آن، شهرک‌های صنعتی، ورزش و جوانان، شرکت نفت، دانشگاه محقق اردبیلی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این ایام طرحهای خود را به بهره‌برداری می‌رسانند/ع.

برچسب ها: اردبیل ، بهره ، برداری ، از ، طرحها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.