اردبیل /

311 پروژه در استان اردبیل دهه فجر به بهره برداری می رسد

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل گفت: دهه فجر امسال 311 پروژه در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سیدحامد عاملی افزود: برای تكمیل این پروژه ها وآماده سازی آنها جهت افتتاح بیش از سه هزار میلیارد ریال اختصاص می یابد.

وی گفت: بنیاد مسكن 26 پروژه ، اداره كل میراث فرهنگی استان 11 پروژه ، امور عشایر هفت پروژه ، جهاد كشاورزی شش پروژه ، آب و فاضلاب شهری پنج پروژه ، راه و شهرسازی 17 پروژه ، اداره كل هواشناسی ، آب منطقه ای و اداره كل حمل و نقل و پایانه ها هر كدام چهار پروژه را به بهره برداری می رسانند.

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل اظهار كرد: اداره كل تجهیز و نوسازی مدارس استان 23 پروژه ، آب و فاضلاب روستایی 15 پروژه ، گاز 45 پروژه ، مخابرات 56 پروژه ، برق و شهرداری ها هر كدام 38 پروژه ، اداره كل ثبت اسناد و املاك و تعاون ، كار و رفاه اجتماعی هر كدام یك پروژه ، شركت شهرك های صنعتی ورزش و جوانان سه پروژه و شركت نفت و دانشگاه محقق اردبیلی نیز هر كدام دو طرح را تا مدت زمان تعیین شده تكمیل می كنند.

عاملی با اشاره به تحریم ها و مشكلات آنها بر كشور افزود: با این وجود فرصتی پیش آمده كه ما می توانیم از آن بیشترین استفاده را بكنیم و در راستای تحقق شعاری كه سال ها است دنبال آن هستیم مبنی بر حركت در جهت اقتصاد بدون نفت حركت كنیم و امروز این فضا فراهم شده است.

وی بیان كرد: دورانی كه منابع مالی به استان ها سرازیر می شد، تمام شده و هر استانی كه به دنبال پیشرفت است باید به دنبال راهكارهای متفاوتی برای جذب منابع مالی باشد.

وی اولویت كاری را تكمیل دو هزار پروژه نیمه تمام در استان ذكر كرد و گفت: هم اكنون منابع محدود است و دستگاه ها باید تلاش كنند روی پای خود بایستند و بر این اساس باید به سمت پروژه های مشاركتی و فروش اوراق مشاركت و تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه تلاش كنیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، بهره ، برداری ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.