بیماری MS

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛به نقل از وبلاگ اسکالپل
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم

بیماری MS جوری هست که  یک دقیقه زودتر هم برای درمانش وارد عمل بشوند ، بهتر از یک دقیقه بعد است . هزینه های این بیماری بالاست و به عنوان نمونه یک نوع آمپول برای درمان این بیماری در حدود نیم میلیون تومان قیمت دارد که از قرار معلوم باید در فواصل خاصی استفاده بشود. علائم این بیماری عدم کنترل صحیح حرکات پا و دست و لکنت در صحبت کردن است . از علل این بیماری هم وجود افکار منفی ، عصبی شدن  و مواجه شدن با خبرهای ناگوار بصورت ناگهانی می تواند باشد.به تازگی موارد ابتلا به این بیماری در میان جوانان 20 تا 40 سال افزایش پیدا کرده است و ظاهراً نسبت ابتلا در زنان دو برابر مردان است.

تعجب نکنید ، رفته بودم مسجد پیرمردها برای نماز ، یک آقایی که از اعضای یکی از مراکز درمانی هست بعد از نماز اینها را برای جماعت توضیح داد و گفت مدیونید اگر دست به دست برای دیگران و آشنایان و خانواده تان نقل نکنید ؛ شاید کسی خودش خبر نداشته باشد و با علایمش مواجه شده باشد ؛ شاید یک دقیقه زودتر اقدام کردن بتواند گرهی از کار کسی باز کند. وگرنه به قیافه  و سواد ما این حرفها نمی خورد.

پی نوشت : آن آقا می گفت که این بیماری در بین کسانی که چهره ی زیبایی دارند و یا نوابغ پیش می آید ، درصدش را هم از کل مبتلایان گفت که یادم رفت. این را که گفت ، زدم به بغل دستی ام که پاشو بریم ؛ خطر از سرمان گذشت !

جهت شفای همه ی مریض ها یک حمد و یک صلوات.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

برچسب ها: وبلاگ ، اسکالپل ، بیماری ms
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.