مجلس ختم آيت الله حاج شیخ محمد علی معزالدینی، داماد بزرگ آیت الله شهید صدوقی برگزار شد که در حاشيه اين مراسم بار ديگر سياسيون از احزاب و جريان‌هاي مختلف با يکديگر ديدار تازه کردند و بعضا به گفتگو و اختلاط با يکديگر پرداختند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ مجلس ختم آيت الله حاج شیخ محمد علی معزالدینی، داماد بزرگ آیت الله شهید محمد صدوقی عصر امروز در مسجد جامع شهرک قدس تهران برگزار شد.

در مجلس ختم اين بزرگوار علاوه بر خانواده معزي، بسياري از شخصيت‌هاي سياسي، علمي و مذهبي کشور براي عرض تسليت به خانواده محروم معزالدینی حضور داشتند؛ که البته در حاشيه اين مراسم بار ديگر سياسيون از احزاب و جريان‌هاي مختلف با يکديگر ديدار تازه کردند و بعضا به گفتگو و اختلاط با يکديگر پرداختند.

آيت الله محمدرضا مهدوي کني(رئيس مجلس خبرگان رهبري) به همراه دامادش، ابراهيم انصاريان از اولين ميهمان حاضر در اين مجلس ختم بود.

همچنين محمدرضا عارف(معاون اول دولت خاتمي) و سيد محمدعلي ابطحي(رئيس دفتر محمد خاتمي) از ديگر افرادي بود که در اولين دقايق آغاز مراسم در مسجد شهرک قدس حاضر شدند.

محمد خاتمي نيز که به همراه همسر و دو برادرش علي و محمدرضا خاتمي براي عرض تسليت به خانواده معزالديني در اين مراسم حضور داشت، در هنگام ورود و خروج به مسجد به خبرنگاران گفت که فقط براي عرض تسليت آمده است و قصد مصاحبه ندارد.

حسن روحاني(عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام) نيز که محافظان متعدد وي را براي حضور در مسجد همراهي مي‌کردند در هنگام خروج از مراسم سوال خبرنگاران را بي‌پاسخ گذاشت و البته محافظان وی، خبرنگاران را از برخورد فيزيکي بي‌نصيب نگذاشتند.

از خانواده هاشمي رفسنجاني نيز ياسر، فاطمه، محمد و محمود هاشمي و از اعضاي شوراي نگهبان نيز حسينعلي اميري و محمد رضا عليزاده در اين مراسم حضور داشتند.

حبیب الله بیطرف (وزیر نیروي دولت خاتمي)  احمد تویسركانی (رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور)، محمد نهاوندیان (رئیس اتاق بازرگانی)، مهرداد بذرپاش(نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی)، حجت الاسلام والمسلمین ناصر نقویان و بسیاری از اساتید دانشگاه امام صادق(ع) نيز از جمله شخصيت‌هاي حاضر در اين مراسم ترحیم بودند.

گفتني است، از آنجايي که عروس مرحوم شیخ محمدعلی معزالديني نسبت خانوادگي با امام موسي صدر و خانواده همسر مرحوم حاج احمدخميني دارد، در اين مراسم اعضاي بيت امام خميني(ره) نيز حضور داشتند.

آيت الله شیخ محمد علی معزالديني صبح دوشنبه ٢٧  آذر ۱۳٩۱ بر اثر کهولت سن به ديدار حق شتافت. مراسم تشییع پيکر این عالم بزرگوار نيز روز سه شنبه 28 آذر 1391 برگزار شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار