مشهد/

آزمایشگاه مرجع بین المللی سوخت در مشهد ایجاد می شود

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده های نفتی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برنامه ریزی برای تبدیل شدن این آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه مرجع در سطح بین المللی را از اولویت های آزمایشگاه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر سعید احمدزاده گفت: با توجه به اهمیت صیانت از سرمایه های ملی کشور، ارتقای کیفیت خدمات با اهداف مشخص و برنامه ریزی منسجم به طور وسیع در تمام بخش های این آزمایشگاه آغاز شده و تحول سازمانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این برنامه ریزی جامع با توجه به نقش محوری آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده های نفتی در چرخه صادرات و همچنین تعیین ارزش گذاری بر روی محصول صادراتی، انجام شده است.

احمدزاده تصریح کرد: هم اکنون آمادگی کامل برای ارائه خدمات در زمینه مشاوره فنی و تدوین مستندات لازم وجود دارد.

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده های نفتی سازمان همیاری شهرداری های استان با تاکید بر اینکه امروزه استاندارد سازی مهمترین مقوله در زمینه ایجاد، نگهداری و ارتقای کیفیت سیستم ها در سطح جهانی است، خاطرنشان کرد: دیدگاه استراتژیک این آزمایشگاه این است که فرآورده های صادراتی این شرکت با رعایت استانداردهای بین المللی مورد سنجش قرار گیرد.

احمدزاده افزود: ارزیابی و کنترل مشخصات کمی و کیفی فرآورده های نفتی در چارچوب استانداردهای بین المللی از عوامل بسیار مهم در صیانت از تاسیسات پر ارزش زنجیره تولید، فرآوری، انتقال، صدور و پالایش به شمار می رود.

وی اظهار کرد: بدین منظور در آزمایشگاه کنترل کیفی فرآورده های نفتی سازمان همیاری شهرداری های استان، تمامی تجهیزات آزمایشگاهی، روش های آزمون و ساختمان آزمایشگاه بروز رسانی، تجهیزات آنالیز جدید با دقت بسیار بالا خریداری، نیروی انسانی متخصص و مجرب جذب و گواهینامه های استاندارد اخذ شده است./س

برچسب ها: ازمایشگاه ، مرجع ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.