اردبیل /

مجلس، دولت و بخش خصوصی از وزنه برداری حمایت کنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه، مجلس شورای اسلامی ، دولت و بخش خصوصی باید به صورت عملی از وزنه برداری حمایت کنند و امکانات مورد نیاز ورزشکاران را در اختیار این قشر قرار دهند، افزود: یک دست در وزنه برداری صدا ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / میرقسمت موسوی اصل ،افزود: مسولان تربیت بدنی نیز باید رشته‌های مدال آور و مورد استقبال در هراستان را شناسایی کرده و ظرفیت ها را برای شکوفایی ورزشکاران ساماندهی و سازماندهی کنند.

وی گفت: انتظاراهالی وزنه برداری از بخش خصوصی این است که با لحاظ توانایی مالی در رشد و توسعه ورزش ایران سهیم شوند تا ورزشکاران بتوانند با دلگرمی بیشتر به کار خود ادامه دهند.

نماینده مردم گرمی افزود: وزنه برداری از جمله رشته‌های ورزشی است که نیازبه استراتژی بلند مدت دارد، زیرا با تک ستاره ها همیشه نمی توان در عرصه جهانی درخشید .

موسوی اصل ادامه داد : تجربه و عملکرد مثبت ورزشکاران وزنه بردار در اوزان مختلف مسابقات جهانی، نشان دهنده موفقیت کاروان ایران در این رشته ورزشی در المپیک ودر بخش های انفرادی است، به همین علت باید هئیت ورزشی استان ها از تمام جوانان با استعدا د ایرانی که حتی در روستا های صعب العبور زندگی می کنند، در خواست کنند در مسابقات شرکت کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه، مجلس شورای اسلامی ، دولت و بخش خصوصی باید به صورت عملی از وزنه برداری حمایت کنند و امکانات مورد نیاز ورزشکاران را در اختیار این قشر قرار دهند، افزود: یک دست در وزنه برداری صدا ندارد/س

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، از ، وزنه ، برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.