آصفری:

حذف نام گروهک ترورييستي منافقين از سوي كاناد، خوش‌رقصی برای آمريكاست

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حذف نام گروهک ترورييستي منافقين از سوي كاناد را نوعي خوش‌رقصی برای آمريكا دانست.

میرحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به حذف نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروههاي تروريستي از سوي كانادا گفت: پس از تعطيلي سفارت اين کشور در ایران، کانادا در پي خوش رقصي براي کشورهاي غربي بود و اين اقدام به مثابه همين خوش رقصي و نشان دهنده گوش به فرماني سران دولت كاناداست.
 
وی در ادامه تصریح کرد: حذف نام تروریست از گروهک منافقین تنها ژستی سیاسی برای دولت کانادا و موضع‌گیری  علیه جمهوري اسلامي ایران است و سفارت کانادا باید به جای موضع گیری‌هاي غير منطقي به مشکلات مهاجرین در کشورش رسیدگی کند.
 
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: حمایت از منافقین که در دولت کانادا صورت گرفته نشاندهنده جایگاهي مساعد براي پرورش تروریست‌ها و پایگاه مهم تروریستی این کشور در دنیا است.

گفتني است تصميم دولت کانادا مبني بر حذف نام گروهک تروريستي منافقين از فهرست گروههاي تروريستي طي روزهاي اخير، با هماهنگي مقامات کاخ سفيد انجام شده و دنباله‌روي کانادا از سياست‌هاي ايالات متحده و اتحاديه اروپا را نشان مي‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گرهک ، تروریستی ، سفارت ، کانادا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار