تعبریز/ با ایجاد بیش از یکصد آزمایشگاه؛

زمینه برای تحقق و پژوهش اساتید دانشجویان فراهم شده است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: با ایجاد بیش از یکصد آزمایشگاه مجهز به فن آوریهای نوین برای رشته های مختلف فنی مهندسی، علوم پایه، زمینه و فضای مناسب برای تحقیق و پژوهش اساتید و دانشجویان فراهم شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر نادر اسدی گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده و با بهره مندی از ماشین آلات، تجهیزات و امکانات پیشرفته موجود در حوزه پژوهش، این دانشگاه را به یکی از مراکز بزرگ علمی تحقیقاتی استان تبدیل کرده است.

وی، اظهار امیدواری کرد با تداوم این فعالیتها و تلاش مضاعف در جهت ارتباط و همکاری مشترک با مراکز علمی تحقیقاتی و تبادل تجربیات اساتید، پژوهشگران شاهد افقی روشن در تحقق اهداف پژوهش باشیم.

این مقام مسئول از آمادگی حوزه معاونت پژوهش و فناوری برای حمایت از نخبگان و پژوهشگران خبر داد و افزود: تمامی امکانات حوزه پژوهش در اختیار پژوهشگران بوده و آماده ارائه تسهیلات دراین زمینه می باشد.

اسدی یکی دیگر از برنامه های این دانشگاه را تقویت زیرساختهای پژوهشی با همکاری اساتید با تجربه و فعال در حوزه صنعت برشمرد و افزود: این دانشگاه آماده همکاریهای دو جانبه با مراکز علمی و صنعتی، کارخانجات، ادارات و سازمانها جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی آنها می باشد.

وی، گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه در ارتقاء کمی و کیفی تولیدات مراکز تولیدی و صنعتی داشته و در تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص و تحصیلگرده نیز نقش اساسی و انکار ناپذیر دارد./س

 

برچسب ها: ایجاد ، ازمایشگاه ، تحقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.