ادعاي استقلالي‌ها: ديگر به اردو برنمي‌گرديم / خروج نام جباري دقيقه 90 از تركيب

اعضاي تيم استقلال براي بازي با گهردرود دچار مشكل شدند كه اين موضوع تيم را به واكنش واداشته است زيرا پيش از سفر آبي ها به اراك و سپس درود آنها اعلام كردند شرايط آب و هوايي در اين شهر با مشكل روبروست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اعضاي تيم استقلال در حالي با شرايط ويژه در شهر اراك اقامت كردند كه براي تمرين كردن نيز با مشكلات روبرو شدند و در نهايت مسئولان اعلام داشتند كه بازي انجام نمي شود و لغو شده است زيرا زمين بازي شرايط مناسبي براي انجام اين بازي را ندارد و اين موضوع باعث اين است كه آبي ها به شرايط ايجاد شده معترض شوند و حتي اعلام شود كه اين بازي نبايد برگزار شود وبايد به زمان ديگري موكول شود و مكان نيز با تغيراتي روبرو شود.

از طرفي استقلالي ها مدعي هستند كه براي انجام اين بازي موظف هستند 24 تا 48 ساعت در شهر انجام بازي اقامت كنند و در غير اين صورت بازگشته وديگر نيز قراري به بازگشت و انجام بازي نيست، اما اين اتفاق در حالي رخ داده است كه اعضاي تيم استقلال مدعي هستند كه بايد تصميم درستي اتخاذ شود كه به نفع دو تيم باشد، زيرا مسئولان استقلال اعلام كردند براي برگزاري اين بازي در روزهاي آينده به درود سفر نمي كنند زيرا اين شرايط باعث شده است كه آبي ها اعتراض كرده و خواستار رسيدگي هاي لازم باشند.

**مجتبي جباري و چند استقلالي از تركيب خارج شدند

اعضاي تيم استقلال به منظور ديدار با گهر راهي اين شهر شدند اما قبل از اعلام مسئولان برگزار كنند اين بازي مسئولان تيم استقلال پس از بررسي زمين بازي اعلام كردند قصد انجام بازي در اين زمين ندارند، اما شرايط ايجاد شده و دستور مسئولان باعث شد كه اعضاي تيم براي انجام بازي مقابل گهر در آب و هواي باراني آماده شوند اما اتفاق جالبي در اين خصوص رخ داد.

براساس اين گزارش؛ اعضاي تيم استقلال كه قصد انجام بازي را داشتند تركيب خود را مشخص كردند و در اين مورد امير قلعه نويي با شرايط ويژه اي تركيب 11 نفره تيمش را مشخص كرد زيرا وي پس از بررسي شرايط مدعي شدند كه نمي تواند با تمام داشته هايش بر اساس تصميمات قبلي خود وارد عمل شود  زيرا احتمال هراتفاقي در زمين درود وجود دارد و اقدام ابتدايي وي در اين خصوص خارج كردن نام چند بازيكن از فهرست اوليه استقلال بود زيرا وي معتقد است كه تيم به تمام نفراتش براي آغاز نيم فصل دوم نياز دارد و اگر نتواند از تمام اعضاي اين تيم استفاده لازم را ببرد نمي تواند باشرايط ايده آل روبرو شود و به نتايج در خور توجه فكر كند، به همين دليل امير قلعه نويي نام چند مهره اصلي خود از جمله مجتبي جباري را از فهرست اصلي خارجي كرد و اعلام داشت بدليل شرايط خاص اين بازيكن و مشكلاتي كه با آن روبروست ريسك كند و نام وي از تركيب خارج شد اما اين درحاليست كه پس از چند ساعت اعلام شد اما اين در حاليست كه پس از چند ساعت اعلام شد كه استقلال قرار نيست در بازي با گهر حاضر شده و اين ديدار را برگزار كند.

**قرارداد توزي دردسر ساز شد زيرا فسخ نشده

با اينكه تصور مي شد قرارداد رودريگر توزي با استقلال فسخ شده است واين بازيكن بصورت، رسمي از اين باشگاه جدا شده و راهي كشورش شده است تيم فصل آينده خود را برگزيند وبراي حضور در تيم جديد اقدام كند اما اين اتفاق رخ نداده است واين بازيكن با شرايط خاصي روبرو شده است و هنوز قراردادش بصورت رسمي با آبي ها فسخ نشده است زيرا اين بازيكن در مورد شرايط مالي با آبي ها به توافق نهايي نرسيده است و اين موضوع شرايط را براي وي و استقلال با تغيير روبرو كرده است.

گفتني است؛ اعضاي تيم استقلال در انتظار اين بودند كه قرار دادهاي خود را نهايي كنند، اما اين اتفاق رخ نداد و اعضاي حاضر در هيئت فوتبال اعلام كردند اين اتفاق قرار نيست رقم بخورد زيرا اعضاي اين تيم ربراي عقد قرار دادهاي نهايي خود دچار مشكلاتي هستند كه نمي توانند اين قراردادها را نهايي كرده نام بازيكنان خود را ثبت كنند.

در اين خصوص نام توزي بايد از فهرست استقلال بصورت رسمي جدا شود اما اين اتفاق بدليل شرايط مالي ايجاد شده رخ نداده است زيرا توزي موافقت نمي كند كه با آبي ها به توافق نهايي دست پيدا كند و در نهايت توزي از استقلال برود و راه براي حضور بازيكنان جديد تيم باز شود در اين خصوص اعلام شده است كه مسئولان استقلال در پي تغيير شرايط هستند تا اين اتفاق هرچه سريعتر رقم خورده و اوضاع براي استقلال ايده آل شود اما توزي هنوز در اين خصوص با آبي ها به توافقات نهايي نرسيده است و اعضاي تيم استقلال، دراين مورد با شرايط خاصي روبرو شدند كه هنوز به مشكلات خود غلبه نكردند.

گفتني است؛ علي فتح الله زاده در اين خصوص اقدامات لازم را انجام داده است تا هرچه سريعتر براي فسخ قرارد اين بازيكن اقدامات لازم انجام شود. اما تا به حال نتیجه نهایی اعلام نشده است، اما آبی ها قصد دارند حتی شده با واریز پول به حساب این بازیکن شرایط را تغییر داده و موضوع را طوری پیش ببرند تا توزی هر چه سریعتر رضایت داده و اقدامات لازم برای خروج نام وی از لیست استقلال انجام شود.

از طرفی اعلام شده است که مسئولین استقلال از مسئولین در هیئت فوتبال گله دارند و در این خصوص به آن ها اعتراض کردند که اعضای مسئول باید در مورد عقد قرارداد چند بازیکن این تیم اقدامات لازم را انجام دهند اما این اتفاق رخ نداده است.


** عدم کنترل جمعیت یا بهانه بارش باران شدید

اعضای تیم استقلال در دیدار با گهر درود با شرایط خاص روبرو شدند و حضور در این بازی آن هم در زمین درود برای اعضای این تیم مشکل ساز شد اما در این خصوص اوضاع برای آبی ها متفاوت است زیرا این تیم برای دیدار با گهر با اقامت سه روزه در اطراف شهر درود روبرو شد این موضوع عامل اصلی اعتراض اعضای این تیم است .

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال، به نحوه اقامت و حضور در هتل های اطراف شهر اعتراض کردند و اعلام داشتند با این که در مقابل گهر به میدان رفتند تا قانون را رعایت کنند اما این در حالی است که آنها از اتفاقات رخ داده رضایت کامل نداشتند زیرا معتقدند که جمعیت بسیار یاد عامل اصلی لغو بازی و عدم برگزاری این دیدار بود و از طرفی دیگر ، بارش باران و مطرح شدن شرایط آب و هوایی تنها بهانه ای بود که این دیدار 24 ساعت بعد انجام شود.

مسئولین تیم استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون دلایل لغو بازی و مشکلات موجود در این شهر و اقامت همراه با سختی خود را اعلام کردند و اشاره داشتند که مسئولین برگزار کننده بازی نباید با ایجاد مشکل برای استقلال اقامت همراه با سختی زیاد را برای این تیم رقم می زدند.

** رحمتی در هتل، باز و بند را به نکونام داد

مهدی رحمتی ، دروازبان تیم استقلال، با شرایط خاص در تیم روبرو شده است، به نظر می رسید که این دروازبان با مشکلاتی روبروست که برخی اعضای این تیم از آن بی خبر هستند، اما این در حالیست که رحمتی در مقابل گهر برای آبی ها به میدان رفت و این تیم را همراهی کرد از طرفی عنوان شده است که وی در هتل محل اقامت تیم استقلال که با حضور تمامی اعضای این تیم برگزار شد با شرایط خاص روبرو شد و دروازبان استقلال به صورت شخصی راهی اتاق اقامت جواد نکونام شد و از وی خواست که بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفته به عنوان کاپیتان این تیم را همراهی کند.

البته دلیل این تصمیم هنوز عنوان نشده است و مشخص نیست که به چه دلیل دروازبان تیم استقلال چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است اما این اتفاق رخ نداده است و دروازبان آبی ها این اقدام را انجام داده است البته این در حالی است که جواد نکونام پیشنهاد رحمتی را رد کرده است و از یو خواست تا به این جریان پایان دهد و بحث کاپیتانی را به اتمام برساند زیرا این موضوع از جانب این هافبک تمام شده است و قرار نیست که در این خصوص بحثی مطرح شود زیرا جواد نکونام قصد ندارد کاپیتان استقلال شود و معتقد است که این بحث باید تمام شده و دیگر مطرح نشود به این دلیل وی نپذیرفت که بازوبند را مقابل گهر به بازویش ببندد.


** بین دو نیمه گهر- استقلال مطرح شد : قلعه نوعی حریف را دست کم گرفته بود

اعضای تیم استقلال در حالی به مصاف گهر درود رفته که امیر قلعه نوعی تغییراتی را در تیم لحاظ کرد که در نیمه اول بازی برای این تیم مثمرثمر نبود و تیم برای گلزنی دچار مشکلاتی شد این در حالی است که آبی ها در خصوص نتیجه برای پیروزی بر حریف دچار مشکلاتی جدی شدند .

بر اساس این گزارش، در بین دو نیمه بازی استقلال- گهر بحث جالبی مطرح شد و طی آن این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که اعضای تیم استقلال، اعلام داشتند تغییر در ترکیب استقلال برای این تیم مثمرثمر واقع نشد و شرایط را برای این تیم دچار تغییراتی کرد که منجر به عدم نتیجه گیری این تیم شد.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی از ترکیب موسوی و فرزاد حاتمی در خط حمله استفاده کرد اما حاتمی و موسوی به تازگی با استقلال قرارداد امضا کردند و این موضوع  با بحث شد که آبی ها در خط حمله موفق نباشند و توپی از خط دروازه ها عبور نکند این در حالی است که استقلال با شرایط خاص روبرو شد و ترکیب جدید خط حمله برای این تیم مشکل ساز شد. از سوی اعضای تیم استقلال اعلام شد که امیر قلعه نوعی در نیمه اول دچار مشکلاتی شد که به نظر می رسید تصورات سابق تیم استقلال در این مورد و این بازی تاثیر گذار بود.

شایان ذکر است، برخی در تیم اعتقاد داشتند که امیر قلعه نوعی تیم حریف را دست کم گرفته است و به این دلیل با ترکیب اصلی خود در برخی تیم ها وارد زمین مسابقه نشده است./آق

برچسب ها: استقلال ، جباری ، لجبازی ، توزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار