سرپرست مرکز آموزرش عالی علمی _ کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه بجنورد از پذیرش بدون کنکور دانشجو در هشت رشته کاردانی پودمانی در این مرکز آموزش عالی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سکینه پزدان پناه گفت:این مرکز در رشته های کاردانی حرفه ای حسابداری واحدهای تولیدی و صنعتی و حسابداری مالی،کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری و کاردانی فنی برنامه سازی کامپیوتر دانشجو می پذیرد.

وی کاردانی فنی اینترنت و شبکه های گسترده، کاردانی فنی شیمی صنعتی، کاردانی فنی شیمی صنایع غذایی و کاردانی شیمی شویندها، آرایشی و بهداشتی را از دیگر رشته های این مرکز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این رشته ها از میان داوطلبان زن و مرد،بومی و غیربومی،شاغل و آزاد دانشجو پذیرفته خواهد شد،گفت:پذیرش دانشجو به صورت ثبت نام اینترنتی خواهد بود که نام نویسی از سوم دی ماه سال جاری آغاز و تا دهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علمی _ کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد خاطرنشان کرد:دانشجویان پذیرش شده در این رشته ها،ورودی بهمن ماه سال جاری محسوب خواهند شد.

وی اضافه کرد:متقاضیان می توانند دفترچه راهنما را از باجه های پستی تهیه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به این مرکز، واقع در ابتدای سایت اداری ارکان مراجعه و یا با شماره تلفن 3 و 2285742 - 0584 تماس حاصل نمایند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.