بيرجند/

کاهش وابستگی به نفت لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، کاهش وابستگی به نفت را مهمترین راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: دشمن امروز برای ضربه زدن به نظام از کانال اقتصادی وارد شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ احمد توکلی در همایش تولید و جهاد اقتصادی در سلامت در سالن شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از سال ها قبل با نامگذاری سال ها با عناوین اقتصادی درصدد آگاه کردن مردم از این توطئه دشمن بودند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کانال اقتصادی وارد شده است، افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تمامی پتانسیل ها در تمامی زمینه ها و عرصه ها استفاه کنیم و وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی به معنای رشد اقتصادی کشور، تحت هر شرایط سخت است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای غربی بحث اقتصاد ریاضتی را طرح و آن را اجرایی کرده اند، یادآور شد: اقتصاد کشور ایران امروز یک اقتصاد مقاومتی است و برای تحقق این موضوع نیز رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولیدات ملی تاکید فراوانی دارند.

توکلی خاطرنشان کرد: قانون سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی باید با همت و تلاش بیشتری اجرایی شود./س

برچسب ها: وابستگی ، نفت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.