تلاش قاچاقچیان برای انتقال محموله قاچاق بی نتیجه ماند

چهار قاچاقچی که قصد انتقال 120 کیلوگرم تریاک را داشتند روز گذشته در سه عملیات پلیسی غافلگیر و دستگیر شدند.

سرهنگ گلزاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران جهت ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام اقدامات پلیسی در جریان فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر قرار گرفتند.
در بررسی های به عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند با چندین دستگاه خودرو سبک از استان های جنوبی مقادیر زیادی مواد مخدر را به قصد نامعلومی حمل کنند.
با شناسایی و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان و خودروهای حامل مواد مخدر و تعقیب و مراقبت شبانه روزی منازل مسکونی قاچاقچیان در غرب استان تهران پس از اطمینان از ورود خودروهای حامل مواد مخدر از استان فارس به این منطقه سرانجام سرکرده باند که با یک دستگاه خودروی سمند برای فروش محموله فوق با دو،سه سرنشین یک دستگاه خودرو مگان قرار ملاقات داشت را دستگیر کردند.
این افراد که تقی،هادی و رقیه نام داشتند اعضای اصلی این باند بودند که حین رد و بدل کردن مواد مخدر در محور جاده اصلی وحیدیه به سمت شهریار دستگیر شدند.
در بازرسی از خودرو مگان 79 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در تحقیقات از دستگیرشدگان یکی دیگر از اعضای این باند در شهرک وحیدیه شهریار شناسایی و 41 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه او کشف شد.
در این عملیات ها که 48 ساعت به طول انجامید سه دستگاه خودرو،سمند،مگان و پراید توقیف و دستگیرشدگان به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مقامات قضایی شدند.
گفتنی است: دستگیرشدگان از افراد سابقه دار در حمل و توزیع مواد مخدر هستند./ف
برچسب ها: قاچاقچیان ، تریاک ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار