راه اندازی 8 ایستگاه دوچرخه سواری در شهرک اکباتان

شهردار منطقه 5 گفت: به منظور ترویج ورزش همگانی و تشویق شهروندان به انجام فعالیت های ورزشی 8 ایستگاه دوچرخه در شهرک اکباتان راه اندازی شد.

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به این که اولویت برنامه های سال 90 شهرداری تهران در حوزه ترافیک است،افزود: در خصوص توسعه دوچرخه سواری و عزم جدی برای تامین زیرساخت ایجاد مسیر دوچرخه در منطقه 5 در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرک اکباتان و برخورداری از بسترهای مناسب در ایجاد مسیر دوچرخه هشت ایستگاه دوچرخه در این شهرک راه اندازی شد تا شهروندان برای رفع نیازهای حمل و نقلی کوتاه مسیر خود استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه با ایجاد و توسعه مسیرهای دوچرخه راه های مواصلاتی شهرک اکباتان تا ایستگاه مترو صادقیه و مترو ارم سبز از طریق دوچرخه فراهم شد.
طلوعی تصریح کرد: علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر به طور رایگان از دوچرخه های موجود در خانه دوچرخه استفاده کنند.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از دوچرخه گفت: شماری از شهروندان برای رفع نیاز حمل و نقلی خود در مسیرهای کوتاه به عضویت ثابت استفاده از خانه های دوچرخه در آمده اند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.