سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در تأمین بخشی از بودجه آموزش و پرورش برای تجهیز سیستم گرمایشی، سرمایشی وارد عمل می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عباس مقتدایی در بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از پژوهشکده رویان با بیان اینکه این کمیسیون تاکنون سفرهای برنامه‌ریزی شده‌ای را از خراسان رضوی و به صورت موردی از مناطق زلزله زده آذربایجان و مناطق حادثه دیده پیرانشهر داشته است، اظهار کرد: تیم‌هایی از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای تهیه گزارش به آن منطقه اعزام شده‌اند.

وی افزود: در مدت زمان 200 روزه‌ای که از عمر مجلس نهم شورای اسلامی می‌گذرد، کمیسیون آموزش و تحقیقات توانسته است اقدامات موثری را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روز جاری جلسه‌ای با مسئولان ارشد وزارت نفت و آموزش و پرورش در مورد تأمین بودجه آموزش و پرورش داشته‌ایم، چرا که وزارت نفت تعهداتی داده بود که ما روند آن را دنبال شدیم که علت تأخیر در تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی چیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در فصل بودجه نویسی به کمک دولت می‌آییم، چرا که مشی نمایندگان مجلس شناسایی نقاط ضعف و کمک به دولت برای اجرایی شدن بهتر امور است، ادامه داد: دنبال هستیم تا با این شناخت، دولت شایسته‌تر خدمت رسانی کند و کمیسیون آموزش و تحقیقات در مسیر ریل‌گذاری لازم کمک می‌کند.

مقتدایی تاکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه‌هایی که در استان‌ها انجام می‌دهد، دنبال است تا گزارش را برای کمیسیون تهیه کند و در این سفر از مراکز آموزشی و پژوهشی استان بازدید می‌کند./ج1

برچسب ها: اصفهان ، مجلس ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.