سرلشکر صفوي:

قدرت‌هاي حاضر در خليج فارس مجبور به تسليم در برابر ايران هستند

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا با بيان اينکه به ندرت مي‌توان در جهان، مکاني با اهميت‌تر از خليج فارس و تنگه هرمز يافت، تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران کليد منطقه بوده و قدرت‌هاي حاضر در خليج فارس ناچارند براي تامين منافع خود، تسليم کشورمان باشند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشکر سيد يحيي صفوي، بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) در همايش "جغرافيا توسعه، دفاع و امنيت" که از روز گذشته در تالار غدير وزارت کشور آغاز شد، درباره اين همايش اظهار داشت: اين همايش 2 روزه با استقبال فوق‌العاده دانشجويان و اساتيد و فرماندهان مواجه شده که ارائه مقاله‌هاي ارزشمند در آن، نشان‌دهنده اين مهم است.

وي جمع‌بندي خود از همايش مذکور را اينگونه بيان کرد: اين همايش تا اندازه‌اي گوشه‌اي از ابعاد فرصت‌ها و چالش‌هاي اقتصادي، سياسي و نظامي خليج فارس را نشان داد که در توسعه و دفاع و امنيت مورد توجه دستگاه‌هاي مختلف از جمله نيروي دريايي سپاه قرار گرفته است.

دبير اين همايش با اشاره به اهميت منطقه خليج فارس خاطرنشان کرد: به ندرت مي‌توان در جهان، مکاني با اهميت‌تر از خليج فارس و تنگه هرمز يافت، چرا که اين منطقه در تمامي ابعاد مختلف جهان تاثيرگذار بوده است، لذا امروز جمهوري اسلامي ايران کليد منطقه بوده و قدرت‌هاي حاضر در خليج فارس ناچارند براي تامين منافع خود، تسليم کشورمان باشد.

انتهاي پيام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار