مشهد/سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي:

اگر پيروز مي شديم شايد اتفاقات ناگواري در ورزشگاه ارومیه رخ می داد

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي اظهار داشت: اگر پيروز مي شديم شايد اتفاقات ناگواري در ورزشگاه ارومیه رخ می داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جبار قوچان نژاد پس از شكست 3 بر 2 تيمش در اولين ديدار دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر واليبال كشور مقابل تيم واليبال شهرداري اروميه كه ديروز 26 آذرماه در اين شهر برگزار شد، با اشاره به بازي خوب بازيكنانش در ديدار ديروز گفت: از همان ابتداي بازي در گيم اول و دوم مشخص بود كه شهرداري اروميه تيمي نيست كه بتواند به راحتي ما را شكست دهد.

وي ضمن اشاره به پرتاب اشيای سخت توسط تماشاچيان با آغاز گيم سوم اظهار داشت: بازيكنان ما با تمركز بالا عليرغم فحاشي هاي ركيك و برخورد ضربات پيچ، ميخ، سكه و بطري آب كه از جانب تماشاچيان به آنان با تسلط كامل بر بازيگيمهای سوم و چهارم را پيروز شدند.

قوچان نژاد ضمن اشاره به تحت تاثير جو قرار گرفتن داور در گيم پاياني گفت: در گيم پنجم نيز با وجود اينكه از حريف پيش بوديم تصميمات داور مانع كسب پيروزي مقابل شهرداري اروميه شد با يك امتياز ارزشمند اين ديدار در جايگاه پنجم با فاصله 3 امتيازي با صدر جدول باقي مانيم.

وی ضمن تشکر از همراهی تیمش توسط نیروهای نیروی انتظامی تا رختکن پس از بازی به آسیب دیدگیصمد اكبري بازيكن اروميه‌اي تیم میزان در اثر ضرب شتم تماشاچیان اشاره کرد و گفت: حکمت خدا بود که باختیم وگرنه اتفاقات ناگوارتری روی می داد.

وي با بيان اينكه نمره اخلاق تماشاچيان اروميه در ديدار ديروز صفر بود، گفت: اعتراض شديد خود را به فدراسيون اعلام كرده ايم و به دنبال پيگيري اتفاقات پيش آمده در اين ديدار هستيم.

سرمربي تيم واليبال ميزان مشهد با اشاره به برگزاري يك ساعت زودتر ديدار بعدي تيمش به دليل پخش تلويزيوني در ساعت 17 روز چهارشنبه 29 آذرماه در سالن مهران مشهد گفت: آلومينيوم المهدي تيم قابل احترامي است و اميدواريم در روزي خوب و كم اشتباه با تلاش بازيكنان شكست دور رفت مقابل اين تيم را جبران كنيم و با كسب 3 امتياز همچنان در كورس بالانشينان باقي بمانيم.

گفتني است تيم واليبال ميزان مشهد با 22 امتياز پس از تيم پيشگامان كوير يزد كه با 25 امتياز در صدر جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد و تيم هاي پيكان تهران، كاله آمل و متين ورامين 24 امتيازي در جايگاه پنجم جدول باقي ماند./س

برچسب ها: پیروز ، نشدن ، برابر ، با ، اتفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.