"میلیاردر" و طرح جدید بهادر

بینندگان سریال "میلیاردر" امشب(سه شنبه) در هفتمین قسمت آن شاهد ماجراهای جدیدی خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما؛ در این قسمت خواهیم دید: پس از آشتی زوج فرجام(محمدرضا شریفی نیا) و سیمین(عاطفه رضوی)،همه چیز به نظر در حال رو به راه شدن است. در این میان،اما ماجرای علاقه بهمن(زهیر یاری) به سرور(ماندانا قاجار) و  از سوی دیگر اجرای طرح جدید بهادر(سامان گوران) برای امتیاز دهی به کارمندان شرکت،حواشی جدیدی را در خانه ومحل کار ایجاد می کند.
لازم به ذكر است؛ این سریال به تهیه کنندگی رامین عباسی زاده وکارگردانی علیرضا امینی شنبه تا پنجشنبه ساعت  22:15از از شبکه یک پخش و روز بعد ساعت  15:15 تکرار می شود.
همچنين؛  تعداد قسمتهای این سریال به جهت برنامه ریزی برای پایان پخش فصل نخست پیش از اربعین، از 25 قسمت 40 دقیقه ای به 19 قسمت 50 دقیقه ای کاهش یافته است.
گفتني است؛ محمدرضا شريفي نيا، مجيد مظفري، عاطفه رضوي، نيما شاهرخ‌شاهي، زهير ياري، سحر زكريا، فريبا نادري، سعيد پيردوست، خسرو شهراز، ماندانا قاجار، نگار شيرازي، مهدي ذوذهب، محسن ميري، علي اكبر مهرآسا، سياوش جعفري، (به همراه) رامين راستاد و عليرضا كمالي‌نژاد، (و با حضور) نرگس محمدي و آرام جعفري بازيگران اصلي اين سريال هستند. سامان گوران نيز شخصيت اصلي داستان را برعهده دارد./ص

برچسب ها: سریال ، میلیاردر ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار