نامزدي "برلوسکوني" با زني 49 سال جوانتر از خودش + عکس

سيلويو برلوسکوني نخست وزير سابق ايتاليا که جنجال هاي بسياري در محافل سياسي اين کشور به وجود آورده است، هم اکنون پرده از نامزدي خود با "فرانچسکا پاسکاله" مجري شبکه تلويزيوني که تنها 27 سال دارد، برداشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،برلوسکني اين خبر را در برنامه تلويزيوني خود و يکي از شبکه هاي خصوصي کشورش فاش کرد و عنوان کرد که چندي است در فکر نامزدي با پاسکاله 27 ساله بوده است.
پاسکاله 27 ساله که مجري يکي از برنامه هاي معروف تلويزيوني کشور ايتاليا است، نيز خبر فوق را تائيد کرده و از علاقه خود به سياستمدار 76 ساله و جنجالي کشورش پرده برداشت.

اين در حاليست که دادگاه طلاق برلوسکني از زن دومش يعني ورونيکا لاريو کماکان در نوبت رسيدگي بوده و وي هنوز همسر دومش را طلاق نداده است.
پيش از اين نيز، خبر جنجالي حضور برلوسکني در کنار يک زن مراکشي در کلوپ شبانه اي در شهر رم، در مطبوعات ايتاليا منتشر شده بود و به نظر مي رسد که وي کماکان براي بودن در صدر خبرها در حال جنجال سازي است.

برلوسکني چندي قبل اعلام کرده بود که در تلاش است تا در انتخابات ماه فوريه براي تصدي پست نخست وزيري ايتاليا دوباره شرکت کند و خبرهاي فاش شده در چند روز اخير، به شدت جو سياسي خاصي را عليه وي بوجود آورده است.
در حال حاضر برلوسکونی در حال انجام تشریفات طلاق با "ورونیکا لارنو" همسرش است اما این زن و شوهر تا به حال نتوانسته اند در مورد چگونگی تقسیم اموال مشترک به توافق برسند تا رسما از هم جدا شوند.
برچسب ها: برلوسکنی ، نامزدی ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مستور جبّار
۲۰:۳۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۱
رهبرای غرب ماخولیا میشوند چون تا پیرتر میشن بیشتر به فکر تشکیل زندگی مشرک میفتن!!!!!!
آخرین اخبار