یک نرم افزار کاربردی؛

کلیک راست ویندوزتان را سفارشی کنید + دانلـــود

با این نرم افزار گزینه های جدید به منوی راست کلیک خود اضافه کرده و گزینه های بدون مصرف را پاک کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، کلیک راست ساده ترین راه میانبر ویندوز است که هر روز به وسیله آن فایلهای مختلفی را کپی یا پاک می کنیم اما آیا تاکنون به داشتن یک کلیک راست سفارشی فکر کرده اید؟
ممکن است بسیاری از گزینه های کلیک راست برای ما بدون کاربرد باشند یا برخی از کارهای روتین و معمول در ویندوز هنوز به این لیست اضافه نشده باشند، دریچه برای حل این مشکل نرم افزاری را معرفی می کند که شما را سریعتر به اهدافتان می رساند.
این نرم افزار Moo0 RightClicker Pro  نام دارد و بوسیله آن می توانید گزینه های ناخواسته را از کلیک راست پاک کرده یا ترتیب آنها را مطابق سلیقه خود تغییر دهید.
Moo0 RightClicker Pro برای هر پوشه یک منوی اختصاصی میسازد و با مشخص کردن محل کپی یا انتقال فایل از لیست کلیک راست به انجام کارهای شما سرعت بیشتری می بخشد.
تنظیم منوی جدید کلیک راست در ابتدا کمی زمانبر به نظر می رسد اما قطعاً در درازمدت عملکرد شما را بهینه کرده و باعث صرفه جویی در وقتتان خواهد شد.
نرم افزار Moo0 RightClicker Pro  با همه نسخه های ویندوز سازگار بوده و قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت را نیز داراست.
بعد از نصب برنامه، برای مشاهده همه گزینه های کلیک راست جدید کلید Shift را فشار دهید و به خاطر داشته باشید که گزینه های پیش فرض پاک شده در ویندوز را می توانید از آدرس زیر به منوی خود برگردانید.
کلیک راست > Customize > Un-hide

برچسب ها: کلیک ، دانلود ، ویندوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
پرچم
۰۵:۰۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
تو رو خدا نرم افزار برای کامپیوتر بزارید همه که اندروید ندارند ولی بالاخره کامپیوتر دارند.....ممنون از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۲۲:۲۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۱
چه عجب واسه كامپيوتر هم نرم افزار گزاشتيد بابا اين همه براياندرويد نرم افزار نزاريد ديگه كليشه اي شده اندرويدي ها خودشون از نرم افزار هاي گوشيشون با خبرن بريد سراغ رايانه و مثل همين نرم افزار چيزاي خوب و كاربردي و همين طور جالب بزاريد