روشنايي براي 30 هزار واحد مسکن مهر در پرند

مديرعامل شرکت توزيع برق نواحي استان تهران گفت: برق 30 هزار واحد مسکن مهر در شهر جديد پرند تأمين شد و مابقي نيز تا پايان امسال به اتمام مي رسد.

سيدعلي بربند در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه طبق برنامه ريزي هاي شوراي تأمين مسکن استان هاي تهران 65 هزار واحد مسکن مهر تا پايان سال آماده افتتاح مي شود گفت: تمامي مسئولان از جمله شرکت هاي توزيع برق، آب و گاز متعهد شدند تا پايان سال انشعابات 65 هزار واحد مسکن مهر را در استان تهران تأمين کنند.

وي ادامه داد: برق 30 هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند تأمين شد و تمامي اين واحدها در آستانه تحويل هستند.

* تأمين برق 7 هزار واحد مسکن مهر در پرديس


بربند در خصوص وضعيت برق رساني به پروژه مسکن مهر پرديس گفت: 7 هزار واحد مسکن مهر در پرديس برق رساني آنها انجام شده و 13 هزار واحد مسکن مهر ديگر نيز 90 دصد از برق رساني آنها به پايان رسيده است.

مديرعامل شرکت توزيع برق نواحي استان تهران در ادامه تصريح کرد: عمليات برق رساني به 80 هزار واحد مسکن مهر در پرديس نيز آغاز شده است و هيچ مشکلي در توزيع برق به متقاضيان پرديس وجود ندارد.

بربند در ادامه اظهار داشت: در سطح استان تهران و شهرهاي مختلف آن برق رساني به 20 هزار واحد مسکوني انجام شده و 30 هزار واحد نيز تا پايان سال برق رساني آنها به پايان مي رسد.

وي با اشاره به اينکه شبکه هاي اصلي برق رساني در شهر جديد پرند انجام شده است افزود: تا سه ماه آينده 20 هزار واحد مسکن مهر در پرند شاهد روشنايي واحدهاي مسکوني خود خواهند بود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: 31 پيمانکار برق در شهر جديد پرند در حال برق رساني به واحدهاي مسکن مهر هستند که 17 پيمانکار در مرحله نهايي قرارداد و 14 پيمانکار در ابتداي پروژه برق رساني هستند./عب
برچسب ها: روشنایی ، مسکن ، پرند ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار