ثبت عكس تاثيرگذار در ويزور دوربين

نور پردازي ، انتخاب زواياي درست و قاب بندي سنجيده باعث كيفيت عكس مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، يدالله عبدي عكاس و كارشناس رشته عكاسي در گفت وگو با ستاد خبري جشنواره ملي عكس ايران در باره ويژگي هاي برگزاري جشنوار ه عنوان كرد : هر چقدر جشنواره اي با نگاه تخصصي برگزار شود  برگزاريش اثر گذارتر خواهد بود و همه مي توانيم با ديدگاه هاي مختلف نسبت به آن موضوع آشنا بشويم .
اين عكاس با اشاره به لزوم شناسايي جديد عكاسي گفت : با برگزاري جشنواره است كه مي توان استعدادهاي جديد عكاسي را شناسايي و آنها را مورد حمايت قرار داد .
عبدي با تاكيد بر تاثير گذاري يك عكس تاكيد كرد : يك عكس خوب با توجه به مضمونش و انتخاب زاويه ، تركيب بندي و قاب بندي اصولي است كه مي تواند براي مخاطب جذاب باشد. شناخت صحيح نور مي تواند براي عكاس بسيار مهم و تعيين كننده باشد .
وي با اشاره به لزوم توجه عكاسان به مطالعه افزود : موقعي كه عكاس در مورد سوژه اي كه قرار است عكاسي كند مطالعه و تحقيق كند مي تواند در كارش موفق عمل كند و عكس هاي اثر گذاري را در ويزور دوربينش ثبت كند .
دومين جشنواره ملي عكس ايران با موضوع طبيعت زيباي ايران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني  از 2 تا 5 بهمن ماه در تهران - موسسه فرهنگي و هنري صبا برگزار مي شود./ي2
برچسب ها: عکس ، نورپردازی ، قاب بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار