با حضور سردار فضلي

اولين جلسه کمیته بسیج کمیسیون امنیت ملی برگزار شد

اولين جلسه کمیته بسیج کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور سردار علی فضلی و معاونان سازمان بسیج تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران اولین جلسه کمیته بسیج کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور سردار علی فضلی و معاونین  سازمان بسیج تشکیل شد.

در این جلسه، جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی ابتدا هدف از تشکیل این کمیته در کمیسیون امنیت را توضیح داد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف نظام و کشور به ویژه جنگ نرم دشمن علیه نظام و کشور گفت: در همین راستا ضرورت پشتیبانی از بسیج با ایجاد این کمیته در کمیسیون امنیت مورد استقبال و توجه نمایندگان قرار گرفت.


سیدحسین نقوی حسینی سخنگوي كميسيون نيز در بیان جزئیات این جلسه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف نظام و کشور به ویژه جنگ نرم دشمن علیه نظام و کشور از ضرورت پشتیبانی قانونی از بسیج و کمیته تشکیل شده سخن گفت.

وي در ادامه افزود: در این جلسه سردار فضلی و همکارانشان در سازمان بسیج ضمن تقدیر از اقدام کمیسیون مبنی بر تشکیل کمیته بسیج با هدف اقدامات تخصصی کمیسیون در حمایت از بسیج به فعالیت بسیج در حوزه‌های مختلف امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و فنی و سازندگی اشاره کردند و سرفصل‌های مورد نیاز حمایت مجلس را برشمردند.

نماينده ورامين در مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا شد که حمایت از امتیازات بسیج در بودجه سال 92 در اولویت کمیته بسیج قرار گیرد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بسیج ، فضلی ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار