فناوری های نوین در الکامپ هجدهم؛

با کارتریج خانگی خود پرینت های نامرئی بگیرید

این کارتریج با استفاده از پرینتر و کاغذهای معمولی از اشکال و عبارات مورد نظر شما به صورت نامرئی پرینت می گیرد که فقط با اشعه ماوراء بنفش قابل رویت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، در هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک بیش از صد محصول جدید بومی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور دارند که کارتریج نامرئی یکی از آنهاست.
کارتریج نامرئی (Invisible) که برای اولین بار در جهان توسط یک پژوهشگر ایرانی طراحی و ساخته شده قادر است تا همه حروف، اشکال و عبارات مورد نظر کاربر را به صورت نامرئی چاپ کند و پرینت گرفته شده توسط این کارتریج فقط با اشعه ماوراء بنفش قابل مشاهده است.
پیش از اختراع این کارتریج، چاپ حروف و اشکال نامرئی فقط در چاپخانه ها و با مقیاس های بزرگ قابل انجام بود، اما با این فناوری نوین می توان توسط پرینترهای معمولی و بر روی هر نوع کاغذ  مانند تحریر، گلاسه، طرح دار و کاغذ چک کدهای امنیتی را قرار داد و از آنها پرینت گرفت.
استفاده از این فناوری انجام هرگونه تقلبی را در اسناد و اوراق مالی و اداری ناممکن می سازد و در صدور اسناد بین بانکی، گواهی های معتبر (مانند بیمه، دانشگاهی و پزشکی) و نامه های درون سازمانی یا برون سازمانی دارای کاربرد است.
کارتریج های نامرئی در بانک ها، مؤسسات مالی، مراکز نظامی و قضایی، دانشگاه ها و هر سازمان یا شرکتی که نیاز به اسناد محرمانه یا کاغذهای امنیتی دارد، قابل استفاده هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اختراع جالب و کاربردی می توانید به غرفه شرکت سخت سیستم (سین سین) در سالن 38 نمایشگاه الکامپ مراجعه کنید.
برچسب ها: پرینت ، کاغذ ، اختراع ، کارتریج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار