اردبیل /

صهیونیست‌ها اعتقادی به مذاکرات صلح ندارند

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس پافشاری صهیونیست‌ها بر شهرک سازی در اراضی اشغالی را نشانه بی اعتقادی تل آویو به مذاکرات صلح با فلسطین دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با یادآوری اظهارات ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه سیاست‌های شهرک سازی، این رژیم را بیش از گذشته نزد افکارعمومی جهان منزوی کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی در پاسخ به شکست ازنیروهای مقاومت دست به این کار زده است.

وی با یادآوری شکست رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه، توضیح داد: پس از جنگ هشت روزه با غزه وصرف هزینه‌های بالای دفاعی و نظامی از سوی اسرائیل غاصب، شکنندگی قدرت به اصطلاح چهارمین ارتش بزرگ قدرتمند دنیا بیش از بیش آشکار شد و این قدرت پوشالی مغلوب نیروهای مقاومت فلسطینی که سال‌هاست در محاصره به سر می‌برند، شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهصهیونیست‌های ساکن در اراضی اشغالی تا به حال طعم جنگ را نچشیده بودند، ادامه داد:اصابت موشک‌های نیروهای مقاومت به فلسطین اشغالی، ساکنان این مناطق را چنان به رعب و وحشت انداخته که بسیاری از آنها تصمیم به خروج از خاک این رژیم جعلی را دارند.

حقیقت پور با اشاره به اینکهبا گسترش شهرک‌سازی‌ها بار دیگر مشخص شد که رژیم اشغالگر قدس هیچ اعتقادی به مذاکرات صلح بین طرفین ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی از هر موقعیتی برای تجاوز به خاک فلسطین چشم پوشی نخواهد کرد از این رو نیروهای مقاومت فلسطینی نیز به این نتیجه گیری رسیدند که اسرائیل غاصب دنبال راه حلسیاسی نیست بلکه دنیال راه‌حل نظامی است .

رژیم صهیونیستی بار دیگر دست به ساخت شهرک‌های یهودی‌نشین بیشتری در خاک فلسطین زده است، این اقدام علاوه بر مخالفت‌های آمریکا وفرانسه صدای ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق این رژیم را نیز در آورد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.