مسئول نمایندگی ولی‏ فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اعزام دانش‏ آموزان به اردوهای راهیان نور از مهم‏ترین عاملان فراهم آوردن زمینه‏ تربیت دینی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‏ الاسلام جعفر رعایتی در نشست ستاد راهیان نور استان سمنان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان که در آینده سکان‏دار انقلاب می‏ شوند، باید از گذشته انقلاب آگاه باشند.

وی با اشاره به فعالیت‏های خوب آموزش و پرورش در زمینه‏ های معنوی و اعتقادی گفت: دانش‏ آموزان با شرکت در اردوهای معنوی راهیان نور با گذشته انقلاب اسلامی ایران و ایثارگری‏ های رزمندگان آشنا می‏شوند.

مسئول نمایندگی ولی‏ فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: دانش‏ آموزان پس از بازگشت از این سفر معنوی، پیام‏ رسان شهدا در میان خانواده، همسالان و جامعه و موجب تحول معنوی در کشور می‏شوند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز اعزام دانش‏ آموزان دختر استان سمنان را به اردوهای راهیان نور را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: در نظرسنجی از دانش‏ آموزان اعزامی به این اردوها، در بسیاری از موارد دانش‏ آموزان رضایت داشته‏ اند.

اسحاق هراسانیان با اشاره به اعزام دانش‏ آموزان استان سمنان با قطار اظهار داشت: شش استان تهران، سمنان، شهرستان‏های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی باید در اعزام دانش‏آموزان در آینده نزدیک از خطوط ریلی اقدام کنند.

وی یادآور شد: بهمن ماه امسال، دانش‏ آموزان پسر سال دوم متوسطه استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‏ شوند./ج1

برچسب ها: اردو ، راهیان نور ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.