هفته شانزدهم لیگ برتر جزیره

یونایتد، سیتی را به آتش کشید/حق به حقدار رسید

شیاطین سرخ موفق شدند شهرآورد منچستر را با پیروزی به پایان برسانند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه هفته شانزدهم رقابتهای لیک برتر انگلیس از ساعت 17 یکشنبه 19 آذر ماه به وقت تهران دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد شهرآورد منچستر را در ورزشگاه اتحاد منچستر و به میزبانی من سیتی برگزار کردند.

در این بازی جذاب و دیدنی شاگردان سرالکس فرگوسن خیلی زود و در دقایق 16 و 29 توسط وین رونی به گل رسیدند.

این دو گل ضمن اینکه شیاطین سرخ را دو بر صفر از همشهری خود پیش انداخت باعث شد تا رونی با زدن 10 گل در شهرآوردهای منچستر به همراه جو هایرس و فرانی لی عنوان بهترین گلزن منچستری ها در این رقابت شناخته شود و تعداد گل های رونی در این فصل به عدد 6 برسد.

درحالیکه یونایتدها می توانستند نتیجه بازی را سه بر صفر کنند اما در دقیقه 60 بازی یحیی توره یکی از دوگل خورده را جبران کرد و پابلو زابالتا در دقیقه 86 با زدن گل دوم نتیجه را به تساوی کشاند تا روبرتو مانچینی کمی از فشار باخت خارج شود.

اما در حالیکه این بازی در دقایق پایانی با نتیجه دو بر دو مساوی دنبال می شد روبین فن پرسی در واپسین لحظات بر روی یک ضربه ایستگاهی و با کمک مدافعان سیتی گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند تا در بازی که یونایتدها استحقاق رسیدن به هر سه امتیاز را داشتند به پیروزی برسند.

با این نتیجه منچستر یونایتد 39 امتیازی شد و به صدرنشینی بلامنازع خود در لیگ برتر جزیره استحکام بخشید و فاصله خود را با تیم منچسترسیتی که در رده دوم جدول قرار دارد به 6 امتیاز افزایش داد؛ ضمن اینکه تیم چلسی با 29 امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده این دو تیم است.

در ادامه بازی های هفته شانزدهم یکشنبه شب اورتون با تاتنهام دیدار می کند و وستهام میزبان لیورپول است و آخرین بازی هفته را دوشنبه شب تیم های فولام و نیوکاسل برگزار می کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار