وزير دفاع:

ايران نسبت به حضور نيروهاي بيگانه در منطقه حساس است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران نسبت به کارکرد نیروهای بيگانه و فرامنطقه‌ای در منطقه حساس بوده و در مواقع لزوم درباره اين مسئله هشدار مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران سردار سرتیپ احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه علنی امروز(يكشنبه) مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ادعای آمریکا مبنی بر آمریکایی نبودن پهپاد شکار شده توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: آن‌ها ابتدا اين موضوع را تکذیب و بعد تایید کردند که اين هواپیما متعلق به آنها است.

وي در ادامه در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل از تحرکات نظامی آمریکا در منطقه انتقاد کرده و آن را تحریک‌آمیز خوانده است، این نامه در چه راستایی بوده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بالاخره نسبت به کارکردهایی که نیروهای فرا منطقه‌ای در منطقه داشته باشند حساس بوده و هشدارهای لازم را مي‌دهد چرا كه برخی تحركات در مرزها می‌تواند مشکل‌زا باشد و لذا جمهوري اسلامي ایران در هر موقعیتی به آن‌ها هشدار می‌دهد.

سردار وحیدی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حضور پهپاد جمهوری آذربایجان در خاک ایران را تایید می‌کنید، تصريح كرد: گزارشی در این زمینه نداشتیم، ما با جمهوری آذربایجان از روابط مطلوبي برخورداريم و مشكلي در اين زمينه نداريم.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار