حق‌پرستي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشکيل جبهه واحد ميان اصلاح‌طلبان براي انتخابات آينده بعيد است

عضو حزب اسلامي کار گفت: بعيد به نظر مي‌رسد که با توجه به تشدد آرا و عقايد ميان سران اصلاح‌طلب اين جريان بتواند براي ورود به انتخابات آينده يک جبهه واحد تشکيل دهد.

اسماعيل حق‌پرستي عضو حزب اسلامي کار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره پيشنهاد احمدخرم مبني بر تشکيل جبهه واحد اصلاح‌طلبان گفت: اين تشکل سياسي اگر بتواند با يک سيستم جامع و مورد قبول مردم در انتخابات شرکت کند به طور حتم موفق عمل خواهد کرد اما بعيد به نظر مي‌رسد که اين اتفاق از سوي اصلاح‌طلبان رخ دهد.

حق‌پرستي افزود: تشکيل جبهه واحد ميان اصلاح‌طلبان در صورتي که در اين طيف سياسي در حال حاضر عقايد و آراي متعددي وجود دارد به طور حتم امکان‌پذير نخواهد بود زيرا در بدنه اين جريان مشکلات متعددي وجود دارد. 

عضو حزب اسلامي کار با اشاره به اينکه ما شاهد بوديم که طرح مناسک نيز با عدم استقبال اصلاح طلبان روبرو شد اظهار داشت: بعيد به نظر مي‌رسد که با توجه به تشتت آرا و عقايد ميان سران اصلاح‌طلب اين جريان بتواند براي ورود به انتخابات آينده يک جبهه واحد تشکيل دهد.

گفتني است؛ احمدخرم يک از وزراي خاتمي در گفتگويي تاکيد کرده بود که اصلاح‌طلبان براي ورود به انتخابات رياست جمهوري سال آينده بايد در قالب يک جبهه واحد فعاليت هاي خود را پيگيري کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار