کردی:

اجازه نمی دهیم حاشیه های اطراف فدراسیون، روی تیم ملی تاثیر بگذارد

مربی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران گفت: من به عنوان مربی وظیفه ام را انجام می دهم و هرگز اجازه نخواهم داد مسائل حاشیه ای روی تیم ملی تاثیر بگذارد.

کردی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص اردوی تیم ملی گفت:  وضعیت تیم ملی خوب است و طبق برنامه تمرینات را آغاز کردیم.

وی درخصوص اینکه  آیا همه ی اعضای دعوت شده در حال حاضر در اردو هستند یا خیر، گفت:  تا آن جایی که من اطلاع دارم اکثر بچه ها در اردو هستند اما بعضی از نفرات با هماهنگی کادر فنی امروز به محل تمرین نیامدند اما مطمئنا از فردا در تمرین حاضر می شوند.

کردی درباره حاشیه های بوجود آمده حول فدراسیون تیر وکمان اظهارد اشت:  تمام فدراسیون ها وتمام امور ورزشی این مشکل را دارند اما خدا را شکر این حواشی به گونه ای نیست که بتواند روی تیم ملی تاثیر بگذارد.

وی درا دامه تصریح کرد: ما کشوری مستقل هستیم، دولت، فدراسیون و وزارت ورزش مستقل داریم و افتخار می کنیم که درچهارچوب قانون کار می کنیم من به عنوان مربی وظیفه ای دارم که درحال انجام آن هستم ضمن اینکه دوست دارم در آرامش کارم را انجام دهم و هرگز اجازه نخواهم داد که مسائل حاشیه ای روی تیم ملی تاثیر بگذارد./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار