فعالیت رابطین سلامت در قالب سازمان های مردم نهاد

فرماندار کرج گفت: به دلیل عملکرد مثبت و مطلوب رابطین سلامت می توان این گروه ها را در قالب سازمان های مردم نهاد سازماندهی کرد تا بتوانند از برخی حمایت های دولتی نیز بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ فرماندار کرج در جلسه رابطین سلامت که به مناسبت 14 آذر روز گرامیداشت رابطین سلامت در سالن غدیر فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل شکل فعالیت و عملکرد مثبت و مطلوب رابطین سلامت می توان این گروه را در قالب تشکلی مردم نهاد سازماندهی کرد تا بتوانند از برخی حمایت های دولتی نیز بهره مند شوند.
وی گفت: رابطین سلامت باید قدر خدمت به آحاد مختلف مردم را بدانند و با نگاهی عمیق این فرهنگ را در میان خانواده ها نهادینه کنند.
ایران نژاد با بیان اینکه تمامی فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و ... در سایه حضور و مشارکت مردم محقق می شود، تصریح کرد: ورود عملیاتی به لایه های زیرین جامعه علاوه  بر تامین امنیت و سلامتی مردم می تواند یاریگر مسئولان در سایر بخش ها و عرصه های اجتماعی شود.
وی افزود : رابطین سلامت به دلیل نقش و جایگاهی که در تامین سلامت جامعه دارند همچون حلقه های زنجیری هستند که می توانند مسئولان را برای نیل به اهداف والای جامعه و کاهش مشکلات آن یاری دهند.
این مسئول با تاکید بر اینکه رسالت زنجیره های سلامت در جامعه نباید محدود به سلامت شود، خاطر نشان کرد: به دلیل جایگاه و نقشی که رابطین سلامت در جامعه ایفا می کنند می توان از ظرفیت آنان در سایر بخش های مهم جامعه همچون امور اجتماعی ایفا می کنند می توان از ظرفیت آنان در سایر بخش های مهم جامعه همچون امور اجتماعی و اقتصادی نیز بهره برد.
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش رابطین سلامت در مبارزه با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد و افزود: پس از آنکه نظام سلطه از طریق جنگ سخت و حمله به مرزهای ایران اسلامی نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد با طراحی جنگ نرم در پی ایجاد تزلزل در بنیان خانواده که زیربنای بسیاری از انحرافات اجتماعی، افزایش میزان طلاق، گرایش جوانان به انواع مواد مخدر و ... است که باید با نگاه عمیق خانواده ها به ویژه مادران که نقش اساسی در تربیت و تحکیم بنیان خانواده دارند، نقش بر آب شود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار