بازتاب گسترده شکار پهپاد آمريکايي توسط سپاه پاسداران در رسانه‌هاي خارجي

تنها پس از ساعاتي از انتشار خبر شکار پهپاد آمريکايي "Scan Eagle" از سوي نيروي دريايي سپاه کشورمان، رسانه هاي مختلف منطقه، به پوشش گسترده آن پرداختند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، همزمان با انتشار اين خبر در رسانه هاي داخلي، در اولين واکنش پايگاه خبري يونايتدپرس عربي با درصدر قراردادن خبر شکار پهپاد آمريکايي از سوي نيروهاي ايراني، به محض ورود به فضاي هوايي کشورمان، اين شکار را موفقيتي ديگر براي ايران برشمرد.

شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز عربي هم با يادآوري نفوذ پهپاد ايراني به عمق اراضي اشغالي، به توانايي نيروي نظامي ايران براي فرودآوردن پهپادهاي ايراني، اذعان کرد.
در ادامه بازتابها، شبکه تلويزيوني الميادين لبنان، در خبري فوري با اعلام خبر شکار پهپاد "Scan Eagle" از سوي نيروهاي ايراني در بدو ورود به فضاي ايران، از موفقيت اين عمليات شکار، خبر داد.
شبکه المنار هم با به نمايش درآوردن فيلم چگونگي شکار پهپاد آمريکايي از سوي نيروي دريايي سپاه کشورمان، گفته هاي دريادار علي فدوي را در اين باره پخش کرد.
پايگاه خبري الجزيره، با اشاره به ناکام ماندن دوباره نفوذ پهپادهاي آمريکايي به داخل خاک ايران، از آمادگي نيروي دريايي ايران براي رويارويي با پهپادهاي آمريکايي، سخن گفت.
برچسب ها: بازتاب ، شکار ، پهپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار