اردبیل /

آبروی اروپا دیگر هزینه زیاده‌خواهی‌های صهیونیست‌ها نمی‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به تصمیم انگلیس و فرانسه مبنی بر فراخواندن سفرای کشورهای خود از تل آویو به دلیل تداوم شهرک سازی گفت: حامیان غربی اسرائیل غاصب پی بردند که نباید بیش از این آبرو و اعتبار خود را برای این رژیم هزینه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور درباره تهدید اسرائیل از سوی انگلیس و فرانسه به منظور فراخواندن سفرای خود از رژیم صهیونیستی به دلیل تداوم شهرک‌سازی، با یادآوری پیروزی غزه در جنگ هشت روزه، گفت: تنش در روابط دیپلماتیک لندن و پاریس با تل آویو بیشتر از همیشه باعث انزوای صهیونیست‌ها خواهد شد.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به هشت روز درگیری مردم غزه با صهیونیست‌ها اشاره کرد و افزود: نیروهای مقاومت فلسطینی توانستند با یاری‌گرفتن از جنبش عاشورا و تعالیم آزادی‌بخش انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) بر رژیم صهیونیستی غلبه یابند و این رژیم و همچنین حامیان غربی آن را متحمل شکست سنگینی کنند.

 حقیقت‌پور تصریح کرد: تصمیم انگلیس و فرانسه مبنی بر فراخواندن سفرای کشورهای خود از رژیم صهیونیستی در واقع پس‌لرزه‌های پیروزی غزه است و با این اتفاق حامیان غربی اسرائیل غاصب پی بردند که نباید بیش از این آبرو و اعتبار خود را برای این رژیم هزینه کنند.

وی افزود: درعین اینکه اروپایی‌ها ادعا می‌کنند در واکنش به گسترش شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی قصد دارند تا سفرای خود را از خاک فلسطین اشغالی خارج کنند ولی این اقدام تنها یک دلیل دارد و آن حفظ اسرائیل غاصب دراین برهه زمانی خاص است چراکه همه چیز در منطقه ضد محاسبات این رژیم عمل می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس یادآور شد:  درعین حال واکنش منفی اروپا‌ به شهرک سازی صهیونیست‌ها در واقع نوعی تبلیغات برای کسب وجه در میان مسلمانان و همچنین ساکنان فلسطین نیز قلمداد می‌شود چرا که همه مسلمانان غرب را شریک اسرائیل غاصب در خونریزی‌ها و کشتار‌های فلسطین می دانند.

انگلیس و فرانسه قصد دارند تا سفرای خود را در واکنش به گسترش شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین از این رژیم فرابخوانند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.