ابراهیم آشتیانی:

دو دستیار ایرانی باید در کنار ژوزه قرار بگیرند/ جلسه کمیته فنی به زودی تشکیل می شود

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس با تراکتورسازی از لحاظ فنی ضعیف ترین مسابقه لیگ دوازدهم بوده است. البته تراکتوری ها نسبت به سرخپوشان بازی بهتري انجام دادند و توانستند برنده این بازی شوند.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توانسته با مدیریت خوبش مشکلات مالی تیمش را برطرف کند اما از لحاظ فنی همچنان سرخپوشان دچار مشکل هستند.

عضو کميته فني پرسپوليس در ادامه اظهار داشت: مانوئل ژوزه به خاطر اینکه شناخت کاملی از بازیکنان پرسپولیس ندارد از ترکیب های متفاوت در هر بازی استفاده می کند و با این اقدامش باعث عدم نتیجه گیری تیمش شده است.

عضو کمیته فنی بیان کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل تا الآن در میانه زمین ضعف داشت اما مانوئل ژوزه سرمربی این تیم اقدامی در جهت برطرف کردن این نقطه ضعف تیمش انجام نداده است.

وی درباره تشکیل جلسه کمیته فنی در جهت بررسی عملکرد مانوئل ژوزه گفت: جلسه اعضای کمیته فنی پرسپولیس با ژوزه موقعی مفید است که سرمربی تیم از نظرات اعضا را در جهت بهبود وضعیت پرسپولیس استفاده کنند ژوزه درجلسات هم اندیشی برای برطرف کردن مشکلات تیم کمتر شرکت می کند.

آشتياني در ادامه بیان کرد: به طور حتم بعد از بازگشت رویانیان مدیرعامل پرسپولیس جلسه کمیته فنی برای بررسی عملکرد تیم پرسپولیس تشکیل می شود کمیته فنی اختیارات لازم برای برکناری ژوزه را ندارد و درباره این موضوع باید مدیریت تیم تصمیم بگیرد.

وي در مورد کسب بدترین نتایج در نیم فصل توسط پرسپولیس گفت: سرخپوشان هم در ارائه بازی زیبا و هم در نتیجه گیری نسبت به سالهای گذشته ضعیف عمل کردند مسئولان پرسپولیس برای اینکه هوادارانشان را از دست ندهند باید هرچه سریعتر تصمیم قاطعی در جهت خارج کردن تیم از شرایط بحرانی بگیرند.

آشتیانی تصریح کرد: به نظرم مسئولان پرسپولیس باید دو مربی ایرانی قوی در کنار ژوزه قرار بدهند تا با همفکری بتوانند پرسپولیس را به جایگاه اصلی اش برسانند.

وی درباره جذب بازیکنان جدید برای پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ابتدای فل ضعیف بسته نشد و هم اکنون 6 بازیکن تیم ملی در اختیار دارد به نظرم ترکیب تیم پرسپولیس با جذب دو بازیکن درخط میانی کامل می شود.گفتنی است پرسپولیس با نتیجه 1 برصفر مقابل تراکتورسازی شکست خورد و با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت./مح

برچسب ها: دستیار ، ایران ، ژوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار