انتقاد مسئولان فراری از مدیر رقابت های فرمول یک

لوکادی مونتزمولو کهولت سن مدیر فرمول یک را مشکل بزرگ بر سر راه تیم های اتوموبیل رانی دانسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتزف برخی الکستون ، رئیس رقابت های جهانی فرمول یک در حال حاضر 82 سال دارد و اعلام کرده که برنامه ای برای بازنشستگی ندارد.

اما رئیس تیم فرمول یک فراری معتقد است وی دیگر در صحت کامل عقلانی و جسمانی وجود ندارد تا بتواند رقابت های چنین حساس را مدیریت کندو توانایی رسیدگی به اموری چنین دشوار را ندارد.

لوکادی مونتزمولو معتقد است الکستون باید هر چه زودتر با رقابت های فرمولی یک خداحافظی کند و اداره ی امور این رقابت ها به فردی جوان تر بسپارد که شایسته و توانمند در اجرای امور باشند.

رئیس فراری در این ارتباط گفت: برخی شغل ها افرادی جوان و تازه نفس را می طلبد در اتوموبیل رانی هم اوضاع به همین ترتیب است من می دانم که ما باید به افراد مسن احترام بگذاریم اما این بدین معنی نیست که ورزش حرفه ای را قربانی این احترام بی مورد کنیم او در جریان جنجال های گرند پریکس هند نیز نتوانست تصمیم درستی بگیرد و موضوع را حل و فصل کند اما ما معتقدیم اگر فردی جوان تر و اصلح تر وجود داشت می توانست این موضوع را حل کره و شاید امروز به جای سباستین نقل از تیم ردبولز، فرناندو آلونسو قهرمانان این فصل رقابت های فرمول یک بود پس همان طور که می بینید این موضوع بسیار مهم و پر اهمیت است اما رئیس سالخورده رقابت های فرمول یک در این ارتباط گفت: تنها چیزی که او درست گفته سن من است من 82 ساله ام کاری در ارتباط با آن نمی توانم انجام دهم اما این موضوع سبب نمی شود که قدرت قضاوت و داوری من در امور این ورزش خدشه دار شود.

الکستون همچنین سعی کرد با پیش کشیدن موضوع تلاش مدیر فراری برای ورود به عرصه ی سیاست موضع را تحت تاثیر قرار بدهد.

وی در این ارتباط گفت: تمام این خشمگینی ها از تلاش ناموفق وی برای پیوستن به عرصه ی سیاست نشات می گیرد همی موضع سبب شده که در چند وقت اخیر مردن تا این حد با او بی ادب باشند در نتیجه حرفهایش برای من مهم نیست چرا که او از جائی دیگر عصبانی است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار