با هدف برقراری مبادلات فرهنگی آغاز می‌شود؛

هفته‌ی دوستی کودکان ایران در اتریش

هفته دوستی کودکان ایران و اتریش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در وین پایتخت این کشور آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان؛ در مراسم گشایش این هفته دوستی که روز 14 آذر با همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی جمهوری اسلامی ایران و مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون،  برگزار می‌شود یک مربی کانون به بیان یک قصه ‌از متون کهن ادبیات ایران برای کودکان به دو زبان فارسی و انگلیسی می‌پردازد.
در این هفته مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان یزد کارگاه‌های مختلف هنری مانند نقاشی، کاردستی، خوش‌نویسی، تکه‌چسبانی (کلاژ)، کاغذ و تا و همچنین قصه‌گویی دو زبانه و اجرای تئاتر عروسکی و... برای کودکان مقیم وین برپا خواهند کرد.
بنابراين گزارش؛  بیش از 100 عنوان از کتاب‌های کانون نیز که در جشنواره‌های مختلف برگزیده شده‌اند مانند رمان نوجوان امروز، کتاب‌های دو زبانه و الکترونیک و... در نمایشگاه هفته دوستی ایران و اتریش معرفی خواهد شد.
لازم به ذكر است؛ نمایشگاهی از 36 عنوان سرگرمی‌ سازنده، بازی رایانه‌ای و تعدادی از عروسک‌های تکم و دارا و سارا و... با هدف معرفی کانون و برقراری تبادلات بین‌المللی در معرض دید علاقه‌مندان در این هفته قرار خواهد گرفت.
گفتني است؛ این برنامه با حضور مقامات جمهوری اسلامی ایران در وین و مقامات کشور اتریش روز 14 آذر گشایش می‌یابد و روز 21 آذر به کار خود پایان می‌دهد. /ص

برچسب ها: فرهنگ ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار