مشهد/

پرداخت بیش از 1260 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان و دامداران خراسان رضوی

مدیر عامل صندوق توسعه کشاورزی استان خراسان رضوی از پرداخت 600میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کشاورزان عضو این صندوق خبر داد.

مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با ارائه گزارش فعالیت های دوسالانه این صندوق گفت: این تسهیلات در قالب 360 فقره وام با کارمزد 4 درصد و برای تولید، تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی در این مدت به کشاورزان استان پرداخت شده است.

او همچنین پرداخت 14 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز شرکت های فنی و مهندسی استان و نیز پرداخت 590 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای اجرای 1000 طرح آبیاری تحت فشار در سطح 9000 هکتار از اراضی استان راز دیگ فعالیت های صندوق توسعه کشاورزی استان خراسان رضوی در دو سال گذشته برشمرد

مدیر عامل صندوق توسعه کشاورزی استان خراسان رضوی به طرحی دیگر با عنوان زنجیره تولید گوشت دام سبک عشایر در این مدت اشاره کرد و افزود برای اجرای این طرح 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز به عشایر استان های خراسان رضوی و شمالی پرداخت شده است تا آنان بتوانند 57 هزار راس دام سبک خود را پروار و سپس به بازار مصرف عرضه کنند.

صندوق توسعه کشاورزی استان خراسان رضوی با سرمایه اولیه 72 میلیارد ریال شامل 49 درصد سهم آورده دولتی و 51 درصد سهم تشکل های بخش کشاورزی تشکیل شده است و هم اکنون 50 درصد تشکل های کشاورزی خراسان رضوی را تحت پوشش است./س

برچسب ها: پرداخت ، تسهیلات ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.