بيرجند/

شرکت 32 نفر از امدادگران خواهر در دوره‌های عمومی امداد و نجات

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات از شرکت 32 نفر از خواهران امدادگر این شهرستان در دوره‌های عمومی امداد و نجات خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حمزه اسعدزاده صبح امروز در جمع امدادگران و نجاتگران هلال احمر قاینات بحث آموزش را در جمعیت هلال احمر بسیار مهم دانست و اظهار کرد: هر خانواده باید حداقل یک امدادگر آموزش ‌دیده داشته باشد تا در زمان بروز حادثه و در ساعات طلایی امدادرسانی بتواند کمک حال اعضای خانواده خود باشد.

وی به فعالیت امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر قاینات اشاره کرد و گفت: امروزه فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر بر هیچکس پوشیده نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات اشاره‌ای به برگزاری دوره عمومی امداد و نجات این شهرستان کرد و افزود: در این دوره 32 نفر از امدادگران خواهر حضور داشتند.

اسعدزاده هدف از برگزاری این دوره را بالابردن مهارت‌های امدادی و افزایش توان و کارایی امدادگران در زمان حوادث دانست و تصریح کرد: امدادگران بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه، مهارت‌های داوطلبی پایه و دوره‌های عمومی امداد و نجات را می‌گذرانند.

وی افزود: امدادگران بعد از گذراندن دوره‌های عمومی امداد و نجات، دوره‌های تخصصی که شامل مهارت‌های تخصصی خاص امدادرسانی در زمان حوادث است را می‌گذرانند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاینات همچنین از برگزاری دوره های عمومی امداد و نجات برادران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در دوره آموزشی عمومی امداد و نجات 35 نفر از برادران امدادگر آموزش می‌بینند.

اسعدزاده ادامه داد: امدادگران و نجاتگرانی که دوره‌های تخصصی را گذرانده با توجه به مهارت، تخصص و امتیازهای کسب شده درجه امدادگری و نجاتگری دریافت می‌کنند./ج1

برچسب ها: بیرجند ، امدادگر ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.