فرماندار شهرستان رباط کریم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

احداث ایستگاه مترو در شهر رباط کریم قطعی است

فرماندار شهرستان رباط کریم از قطعی بودن احداث ایستگاه مترو در شهر رباط کریم خبر داد و گفت: از سودجویی برخی از دلالان زمین مجاور احداث خط مترو جلوگیری شد.

سلیمانپور، فرماندار شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه احداث ایستگاه مترو در شهر رباط کریم جزء مصوبات سفر دوم هیئت دولت به این شهرستان بوده است، گفت: پروژه خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) پرند در حال احداث است و مسئولین این امر می گویند که ایستگاهی برای شهر رباط کریم در نظر گرفته نشده است لذا تحقق این مهم حق مردم شهید پرور رباط کریم است.

وی با اشاره به مطلب بالا تاکید کرد: طبق اعلام محمودی، معاون عمرانی استانداری تهران در شهر رباط کریم نیز باید ایستگاه مترو احداث شود و موضوع عدم احداث ایستگاه مترو در این شهر منتفی شده است.

فرماندار شهرستان رباط کریم با بیان اینکه این پروژه در حاشیه آزاد راه تهران قم در حال احداث است، تصریح کرد: برخی افراد سودجو در روستاهای حکیم آباد و شهرستانک اقدام به خرید زمین های کشاورزی و قطعه کردن این زمین ها برای ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که با اقدام مناسب و به موقع جلوگیری به عمل آمد.

** از سودجویی برخی از دلالان زمین مجاور احداث خط مترو جلوگیری شد!

سلیمانپور ضمن تاکید بر جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی، خاطر نشان کرد: با متخلفان، سودجویان و دلالان در این زمینه به صورت جدی و با اشد مجازات برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، محمودی، معاون عمرانی استانداری تهران در خصوص ایجاد ایستگاه مترو در رباط کریم تاکید کرده است: با مکاتباتی که با شرکت مترو تهران صورت گرفته است قرار شد، در اتصال خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) به شهر جدید پرند، این خط از نزدیک شهر رباط کریم بگذرد و یک ایستگاه با هزینه حدود 500 تا 600 میلیون تومانی در نزدیکی این شهر ایجاد شود./ز

برچسب ها: متخلفان ، پرند ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار