افشاي همدستي حريري و نماينده مجلس لبنان در مسلح کردن تروريست هاي سوريه

همدستي سعد حريري از سران گروه چهارده مارس (وابسته به آمريکا ) در لبنان با عقاب صقر از نمايندگان مجلس اين کشور در شرکت در توطئه آمريکايي صهيونيستي عليه سوريه و فرستادن سلاح براي شورشيان مسلح در سوريه با دليل و مدرک فاش شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ، روزنامه الاخبار چاپ لبنان فاش کرد سعد حريري رئيس حزب المستقبل و از نمايندگان مجلس لبنان بر اساس نوارهاي صوتي فاش شده در همراهي  عقاب صقر رئيس اتاق عمليات بر ضد سوريه سهيم است.
همچنين نوارهاي صوتي فاش شده ثابت کرده صقر در انفجارهاي سوريه که به کشته شدن دهها سوري منجر شده است دست دارد .
حمزه الحاج حسن گزارشگر المنار در گزارشي در اين خصوص و در حاليکه بخشي از مکالمه تلفني وي و درخواستش براي مجهز کردن مخالفان مسلح سوري به موشکهاي ضد هواپيما ، موشکهاي ضد تانک و سلاحهاي متعارف نيمه سنگين پخش مي شد گفت : افشاي نوارهاي صوتي عقاب صقر باعث شد دست سعد حريري به عنوان يکي از مديران عمليات ميداني رو شود .
الاخبار با افشاي فعاليتهاي محرمانه صقر از سال 2011اعلام کرد فعاليتهاي محرمانه صقر اين بار در ترکيه نبوده بلکه در منطقه اشرفيه پايتخت بيروت بوده است . صقر فعاليتهايش را در اتاق عملياتي متشکل از جوانان سوري و لبناني انجام مي دهد و اعضاي اين  اتاق براي هماهنگي با اتاق عمليات ديگري که در يکي از کشورهاي اروپايي قرار دارد فعاليت مي کنند.
در چهارمين نوار صوتي ، صقر با ناشناسي صحبت مي کند و سپس با سخنگوي رسمي گروه موسوم به شوراي عالي ارتش آزاد سوريه يعني لؤي مقداد وارد صحبت مي شود .
مقداد با صقر تماس گرفته بود که صقر در پاسخ گفت سعد حريري پشت خط منتظر است با من پس از سعد حريري تماس بگير.
سعد حريري خطاب به صقر مي گويد :خيالت راحت باشد مشکلات ( مربوط به تأمين سلاح ) حل مي شود  . عربستان و همگان پيگير  امور هستند . مشکلات حل خواهد شد قطعا حل خواهد شد تماس مي گيريم .
سپس عقاب صقر با مقداد صحبت مي کند و مي گويد سعد حريري گفت :«به هر طريقي شده مشکلات را حل مي کند حد اقل خواسته ما مهمات سلاحهاي نيمه سنگين است.
مقداد مي گويد  تو سعد حريري را از اوضاع مطلع کردي ؟
صقر گفت : من او را مطلع کردم سعد حريري حتي يک لحظه آرام و قرار ندارد .اين موضوع را پيگيري مي کند و گفت به هر طريقي شده آن را حل خواهد کرد و هيچ مجالي براي شکست در اين موضوع وجود ندارد .
مقداد گفت : اگر اين مشکل حل نشود منطقه(تحت تصرف شورشيان) سقوط مي کند و باعث مي شود همه مناطق اطراف نيز سقوط کنند».
منابع الاخبار همچنين با استناد به اين مکالمه ها از درگيريهاي مسلحانه بين گروههاي سوري مورد حمايت عقاب صقر و عناصر جبهه نصرت وابسته به القاعده سخن 
مي گويند که طي آن دهها نفر کشته و زخمي شدند.
اين منابع از اختلافات شديد در داخل اتاق عمليات در پي وقوع انفجارهايي خبر دادند که بر اثر اين انفجارها دهها غير نظامي سوري کشته شدند.
اين منابع فاش کردند عقاب صقر ، منبع انفجارها بوده و دستور اجراي آنها را صادر کرده است .
برچسب ها: بین الملل ، حریری ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار