شمسایی: ترابیان در بین مردم جایگاهی ندارد و باید برود / قبول نکردن استعفای ترابیان فنی نیست

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: فکر می کنم رفاقت بیش از حد و خیلی صمیمانه کفاشیان و ترابیان باعث شده که رئیس فدراسیون فوتبال استعفای ترابیان را قبول نکند.

وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آقای کفاشیان استعفای ترابیان را قبول نکرده و فکر می کنم رفاقت بیش از حد و خیلی صمیمانه این دو بزرگوار باعث شده که چنین اتفاقی بیفتد وگرنه با اتفاقاتی که در فوتسال ما در رده ملی و باشگاهی افتاده است، هیچ دلیلی وجود ندارد که استعفای رئیس کمیته فوتسال را قبول نکنند.

وی افزود: مشکلات فوتسال ما در سال های اخیر بیش از حد بوده است، درگیری های تیم ها در لیگ و تبانی تیم ها و خارج شدن تیم های بزرگ از لیگ برتر و کنار گذاشتن حسین شمسی از تیم ملی در کنار عنوان سومی در آسیا و برگزاری لیگ با 13 تیم و دخالت ترابیان در کار باشگاه ها و معرفی بازیکنان خارجی به باشگاه ها و اتفاقات جام جهانی مشکلات کمی نبود که ساده از کنار آن ها بگذریم اما همه این ها به کنار ما در انتخابات بهترین های AFC در سال 2012 ما در جمع برترین های فوتسال نماینده ای نداشتیم تا ناکامی های فوتسال ما کامل شود.

وی در ادامه گفت: قبول نکردن استعفای ترابیان توسط آقای کفاشیان فنی نیست چون وقتی اشتباهات مکرر است و ناکامی های مداوم به دست می آید، بحث فنی نیست، شکست ها و درگیری های لیگ و اختلافات بوجود آمده در فوتسال و خود رأیی و تک محوری ترابیان مشکلات فوتسال ما بود و الان هم ترابیان مدعی شده است که ما خواستیم از کیمته فوتسال برویم اما نگذاشتند.

این اتفاقات فوتسال را به قهقرا می برد و نشان می دهد که آقایان به فکر خودشان هستند و به فکر مردم و کشور نیستند، همه حرف هایی که می زنند نشان می دهد که فقط شعار می دهند وگرنه با این همه ناکامی و شکست به خاطر مردم باید از فوتسال می رفتند.

شمسايي افزود: کنار گذاشتن علی صانعی از تیم ملی فوتسال ایران دوای درد فوتسال ما نیست، از روز اول هم گفتم که صانعی طعمه است و همان چیزی که فکر می کردیم، رقم خورد، در سال 2000 هم ترابیان یک مدرس بلژیکی را کنار تیم ملی گذاشت و ناکام ماندیم و الآن هم خسوس را از اسپانیا آورد تا کنار تیم ملی باشد و بگوید که ما همه کار برای تیم ملی کردیم اما باز هم ناکام ماندیم، علی صانعی فقط بله قربان گو بود و فنا شد، صانعی در این ماجرا خراب شد که به خاطر چشم گفتن و بله قربان گو گفتن او بود.

وی در ادامه گفت: فوتسال ما در حال حاضر به یک خون تازه نیاز دارد، یک آدمی که مثل گذشته بیاید و خودش را برای کشور و این رشته خرج کند و دنبال منافع شخصی نباشد و زحمت بکشد، شنیدم که کفاشیان گفته در حال حاضر مدیر فوتسالی نداریم تا جایگزین ترابیان در کمیته فوتسال کنیم حرف من این است که مگر ترابیان فوتسالی بوده که در فوتسال ما کار کرده؟ اتفاقا ما مدیر فوتسالی خیلی داریم که آدم های بزرگ، توانمند و مستعدی هستند، اگر مدیر بخواهند، آدم زیاد است که فوتسال ما را به بهترین شکل مدیریت کند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: ما در کشورمان امثال درودگر را داریم که اصل فوتسال ما مدیون ایشان است یا میرشاد ماجدی، محمد حسین انصاری فر و امیر شمسایی هستند که می توانند در فوتسال ما مدیریت کنند، این ها آدم های کوچکی نیستند و می توانند فوتسال ایران را به خوبی هدایت کنند و موفقیت کسب کنند.

وی افزود: خدا را شکر که در این بلبشو و نتایج ضعیف و بازار آشفته و درگیری ها و مشکلات فوتبال و فوتسال ایران، فدراسیون فوتبال ما بهترین فدراسیون آسیا شد تا مرحمی باشد بر زخم های فوتبال کشورمان و حداقل این بود که فشاری که روی مردم و فوتبال ما بود را کم کرد، این اتفاق نشان داد که می توانیم در سطح آسیا موفق باشیم به شرطی که آدم ها سر جای خودشان باشند.

وی در ادامه گفت: اینکه ما واقعاً بهترین در آسیا هستیم یا نه را نمی دانم اما با معیارهای AFC این عنوان را به دست آورده ایم، به هر حال ما نسبت به برنامه های AFC جلو رفته ایم و این افتخار را به دست آورده ایم چون AFC همه مسائل را در نظر می گیرد و رأی می دهد، همین که پرچم مقدس ایران بالا رفته است، افتخار بزرگی است.

شمسایی در ادامه گفت: ادامه کار ترابیان در کمیته فوتسال شکست در شکست است و جایز نیست. البته ما این حرف ها را می زنیم اما چه کسی حرف های ما را گوش می دهد؟ همه بزرگان فوتسال از جمله حسین شمس و محمود خوراکچی از اشتباهات و شرایط سخت فوتسال گفتند و اتفاقی نیفتاد، گفتن فایده ای ندارد این قدر شکست خوردیم و از رو نمی رویم اما من می گویم ماندن این بزرگوار در فوتسال شکست در شکست است، حیف از این همه سرمایه که از بین رفتند، فکر می کنم با این اتفاقات و ناکامی ها رئیس کمیته فوتسال در بین مردم جایگاهی ندارد و مشخص شد که فقط خودش را دوست دارد و به فکر مردم و فوتسال نیست، فوتسال ما دوران بسیار بدی را می گذارند و باید تغییرات اعمال شود تا در آینده به موفقیت برسیم./آق

 

برچسب ها: جمله ، بزرگوار ، اتفاقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار