مدیر عامل تیم فوتبال گهر درود لرستان:

بعید می دانم نیکبخت استقلالی شود / ما برای بقا در لیگ برتر می جنگیم

شنیده ها حاکی از آن است که نیکبخت واحدی با امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال در چند روز گذشته تماس داشته است و این احتمال وجود دارد که تیم آینده وي نه گهر ونه پرسپولیس، بلکه استقلال باشد.

غلام رضا آیت اله زاده مدیر عامل تیم فوتبال گهر درود لرستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من هم از طریق رسانه ها متوجه شدم که استقلالی ها به دنبال نیکبخت واحدی هستند.

آیت اله زاده در ادامه اظهار داشت: مجوز بازی کردن نیکبخت واحدی در لیگ برتر هنوز مراحل قانونی اش را سپری می کند وی بعد از تعطیلات نیم فصل دوم می تواند بازی کند.

مدیر عامل گهر درود لرستان گفت: نیکبخت واحدی علاوه بر قراردادی که با تیم ما دارد، تعهد اخلاقی داده که با هیچ تیم لیگ برتری مذاکره نکند بعید می دانم که این بازیکن بر خلاف تعهداتش با گهر عمل کند و به تیم استقلال بپیوندد.

 وی درباره عملکرد مایلی کهن در تیم گهر بیان کرد: مایلی کهن از وقتی هدایت تیم ما را بر عهده گرفته باعث متحول شدن گهر در لیگ برتر شده  است تیم  ما در چند  بازی مستحق شکست نبوده و بازی های خوبی  هم مقابل حریفان قدرتمندی همچون استقلال و پرسپولس  انجام داده است.

 وی درمورد جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل  دوم گفت: مایلی کهن قصد دارد  که تیم گهر را از این وضعیت بحرانی نجات دهد به خاطر همین است لیست بازیکنان مد نظرش را به ما داده تا برخی از آنها راه جذب کنیم.

آیت اله زاده در پایان خاطر نشان کرد: ما برای بقا در لیگ برتر می جنگیم امیدوارم نتایج ضعیف مقابل حریفان را در نیم فصل دوم جبران کنیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار