ديويد بكهام :

شماره 23 را به خاطر مايكل جوردن دوست دارم

دويد بكهام دليل پوشيدن شماره 23 را علاقه به مايكل جوردن اعلام كرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از فوتبال آنلاين ديويد بكهام دليل پوشيدن پيراهن 23 را علاقه شديد به مايكل جوردن اعلام كرد.بسكتباليست مشهور آمريكايي سال ها پيراهن 23 شيكاگو بولز را بر تن داشت.

 مصاحبه ديويد بكهام با ESPN :

«به طور اتفاقي در يك مراسم با قهرمان زندگيم، جردن،مواجه شدم.به من گفت كه شماره تلفنم را نگه دار و بعدا با هم صحبت مي كنيم.چند روز بعد زنگ زدم و گفتم كه مي خواهم رستوران باز كنم و به راهنمايي تو نياز دارم.همه اطرافيانم تعجب كرده بودند چرا كه من هميشه براي امور اقتصادي مشاورين مخصوصي دارم اما اين بار از چه كسي مشورت مي گرفتم،مايكل جوردن!

 

ديويد بكهام سال ها در منچستريونايتد پيراهن شماره هفت را بر تن داشت و از زماني كه به رئال پيوست تا به امروز پيراهن 23 را انتخاب كرده است.

او در اين باره گفت : «به خاطر مايكل اين شماره را انتخاب كردم.وقتي به رئال رفتم شماره 7 مشتري بزرگي به نام رائول داشت كه فكر كردن در مورد آن هم اشتباه بود.پس تصميم گرفتم به خاطر قهرمان بزرگ زندگيم 23 را انتخاب كنم.هميشه عاشق مايكل بودم.به عنوان يك بازيكن بسكتبال،به خاطر رفتار حرفه اي و تمام كارهايي كه در دوران قهرماني اش انجام داد.

ديويد بکهام قبلا اعلام کرده بود پس از فینال ،لوس آنجلس را ترک خواهد کرد اما او قصد بازگشت به لیگ انگلیس را ندارد.

بنابراین تنها گزینه قابل توجه وی موناکو خواهد بود.چرا که کلادیو رانیری مربی تیم بارها او را به تیمش فرا خوانده است.

هر چند بکهام از سوی لیگ برزیل ،چین،استراليا و روسیه نیز پیشنهاداتی داشته است .

گفتني است بكهام اعلام كرده تا 40 سالگي به فوتبال ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.