انتشار تصاوير جديدي از جنايات تروريست هاي سوريه

تصاوير ويدئويي جديد که به تازگي در اينترنت قرار گرفته نشان مي‌دهد شورشيان سوري ۱۰ زنداني غيرمسلح را در اين کشور به قتل مي‌رسانند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي ، اين تصاوير که روز پنج‌شنبه در اينترنت به نمايش درآمد نشان مي‌دهد ۱۰ مرد در نزديکي يک برج مراقبت و يک ساختمان به صورت روي زمين خوابيده‌اند.
يکي از اين افراد رو به دوربين مي‌گويد:«به خدا سوگند مي‌خورم که ما صلح‌طلب هستيم». شورشيان در پاسخ به بازوي وي شليک مي‌کنند. سپس تيرهاي بيش‌تري به سوي وي شليک مي‌شود.
اين تصاوير که به نظر مي‌رسد فيلمبرداري آن از سوي يکي از شورشيان صورت گرفته است نشان مي‌دهد که حتي پيش از تيراندازي نيز ۲ تن از زندانيان حرکت نمي‌کنند و از سينه يکي از آن‌ها خون جاري است.
نظرات همراه اين تصاوير نشان مي‌دهد اين فيلمبرداري در شهر راس العين در نزديکي مرز ترکيه صورت گرفته است؛ شهري که در هفته‌هاي اخير صحنه درگيري‌هاي شديد بوده است.اين تصاوير را نمي‌توان به طور مستقل مورد تاييد قرار داد.
کشور سوريه از مارس ۲۰۱۱ ميلادي صحنه خشونت و ناآرامي است و شمار زيادي از مردم از جمله تعداد زيادي از نيروهاي امنيتي در اين ناآرامي‌ها جان خود را از دست داده‌اند.
دولت سوريه مي‌گويد که اين آشوب‌ها از خارج از کشور هدايت مي‌شود. ضمن اين که گزارش‌هايي وجود دارد که نشان مي‌دهد در ميان شورشيان تعداد بسيار زيادي از اتباع خارجي وجود دارند.
گروه‌هاي شورشي که از حمايت تعدادي از کشورهاي غربي و متحدان آن‌ها در منطقه نظير قطر، عربستان سعودي و ترکيه برخوردارند بيش از ۲۰ ماه است که براي سرنگوني دولت سوريه تلاش مي‌کنند.
برخي از سازمان‌هاي بين‌المللي حقوق بشر، شورشيان سوريه را به ارتکاب جنايات جنگي متهم کرده‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار